  • 11. Data: 2010-09-29 18:09:48
    Temat: Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-29 19:09, ToMasz pisze:

    > Tak to wygląda
    >

    > http://yfrog.com/nbout0002j

    wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez
    wpisywania key, potem program microsoftu i wpis numeru z obudowy, musi
    zadziałać

  • 12. Data: 2010-09-29 19:58:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:
    > W dniu 2010-09-29 19:09, ToMasz pisze:
    (...)
    > wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez
    > wpisywania key,

    podaj 25znakowy klucz produktu:

    dalej albo anuluj. jak klikam dalej, to pisze ze klucz jest niepoprawny,
    skontaktuj sie z....itd

    ToMasz

  • 13. Data: 2010-09-29 21:06:24
    Od: TJE <a...@1...eu>

    G Nowak napisał(a):

    > Cos czarujesz chyba, jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja by klucz OEM
    > nie pasowal do instalacji OEM, no chyba, ze ktos przepisujesz serial B
    > -> 8, S -> 5, itp.

    Miałem w ASUSie taki sam przypadek z vistą.
    Zainstalowałem z płyty vista home premium i kodu z naklejki też nie
    chciał przyjęć (również home premium) na dodatek wymagał połączenia z
    internetem ale nie mogłem się połączyć bo nie miałem jeszcze
    zainstalowanej karty sieciowej i nie można było się zalogować di systemu.

  • 14. Data: 2010-09-29 21:08:42
    Od: TJE <a...@1...eu>

    > podaj 25znakowy klucz produktu:
    >
    > dalej albo anuluj. jak klikam dalej, to pisze ze klucz jest niepoprawny,
    > skontaktuj sie z....itd
    >
    > ToMasz

    musisz mieć płytę z service packiem 3 w wersji oem
    wtedy nie trzeba odrazu wpisywać kodu i system będzie działał przez 30 dni

    nie zadziała to na SP2 i starszych

  • 15. Data: 2010-10-01 12:55:02
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:09:48 +0200, boxfish napisał(a):

    > wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez
    > wpisywania key, potem program microsoftu i wpis numeru z obudowy, musi
    > zadziałać

    Bzdury gadasz.

    XP to nie Vista czy 7, nie podasz klucza to nie zainstalujesz.

    --
    Mark

  • 16. Data: 2010-10-01 12:59:20
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 23:08:42 +0200, TJE napisał(a):

    > musisz mieć płytę z service packiem 3 w wersji oem
    > wtedy nie trzeba odrazu wpisywać kodu i system będzie działał przez 30 dni

    .. i nie przyjmnie mu tez klucza ktory ma. Do XP-kow startowych ze
    zintegrowanym SP3 byla calkiem nowa grupa kluczy, ktore NIE pasowaly do
    instalek z wczesniejszymi, i odwrotnie.

    Nawet sam to sprawdzalem - chcialem sobie zrobic dobrze, majac oryginalnego
    XP SP2 - zintegrowalem przy pomocy nlite SP3 i zrobilem instalke - wywalalo
    blad klucza.
    Przy czym instalka XP SP2, a potem SP3 - zero problemow

    --
    Mark

  • 17. Data: 2010-10-01 13:02:06
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 09:21:32 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Cos czarujesz chyba, jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja by klucz OEM nie
    > pasowal do instalacji OEM, no chyba, ze ktos przepisujesz serial B -> 8,
    > S -> 5, itp.

    Malo widziales.
    Klucze OEM sa rozne - dla wesji Home/pro, dla wersji jezykowych, dla wersji
    SP3/preSP3. Mogl tez instalowac z plytki VLK.

    --
    Mark

  • 18. Data: 2010-10-01 13:06:27
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:59, Mark pisze:

    > .. i nie przyjmnie mu tez klucza ktory ma. Do XP-kow startowych ze
    > zintegrowanym SP3 byla calkiem nowa grupa kluczy, ktore NIE pasowaly do
    > instalek z wczesniejszymi, i odwrotnie.

    I jak widać nie raczyłeś przeczytać wcześniejszych wpisów, przyjmie przy
    pomocy odpowiedniego narzędzia od microsoftu, doczytaj

  • 19. Data: 2010-10-01 13:08:01
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:12:20 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Mam pudełeczko z windows7 UPGRADE. Tyle ze UPGRADE nie
    > startnie bez tego podstawowego systemu.

    Gdyż ponieważ?
    Jakis racjonalny powod? Poza licencyjnym?
    Bo technicznie, to wkladasz 7-ke do DVD, robisz czysta instalacje, i wsio.
    Chyba ze masz jakiegos "udziwnionego" tego upgrade'a, widzialem cos takiego
    przy albo asusie albo Acerze, glowy juz nie dam - dwie plytki, jedna z
    oprogramowaniem do upgradu, a druga z Windowsem - tyle ze poza logo
    producenta notebooka, to byl tak naprawde zwykly windows, i jak mnie juz
    wkurzyla glupia procedura jaka sobie wymyslil producent, to bez problemu
    instalowalo sie tego windowsa jako czysta instalacje.

    --
    Mark

  • 20. Data: 2010-10-01 13:08:03
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:55, Mark pisze:

    > Bzdury gadasz.
    >
    > XP to nie Vista czy 7, nie podasz klucza to nie zainstalujesz.

    brak wiedzy czy tylko złośliwość ? robię to regularnie i jakimś cudem
    działa, chybaże korzystasz z piraconych niezbyt pewnych płyt, polecam
    sprawdzić zanim napiszesz xp pro oem sp3 ...

    zresztą już o tym pisano