  • 261. Data: 2015-11-30 14:52:56
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Nov 2015 22:56:39 -0800 (PST), w
    <7...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@r...pl> napisał(-a):

    > sobie zartujesz ze mówia o wektorach -napisali "powyżej 100g" i badanie
    odfajkowane.

    Akurat przeciążenie można określić na podstawie badań zwłok, jest to dosyć
    dobrze udokumentowane co przy jakim przeciążenie się dzieje.

  • 262. Data: 2015-12-01 07:34:21
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tak a propos - nokia C6-00. Po 4 latach uzywania - stan ogolnie dobry,
    > tylko wytarlo sie karbowanie na przelaczniku sluzacym do
    > odblokowywania. ("slide to unlock").
    >
    > No i jest klopot.
    > Kiepski plastik, dobry plastik, czy celowo taki plastik ?
    >
    > J.
    Nie znam tego sprzętu, ale w przyszłości może pomóc ustrzec się przed taką
    sytuacją namaczanie, pumeks, krem do rąk i takie tam...
    :-D
    Pozdrawiam.

  • 263. Data: 2015-12-01 08:34:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:n3f18v$uht$1@dont-email.me...
> [...]
    -a-painful-lesson-in-iphone-repair/

    > Żadnych ścieżek nie przerywa, pod tym jest masa do której gwint jest
    > przylutowany, jeśli ktoś nie używa wiertarki to nie wkręci się głębiej,
    > przeważnie puszcza sama cyna (plus dla RoHS), sporadycznie zerwie kawałek
    > masy nie wyrządzając absolutnie żadnej szkody w kwestii funkcjonalności. Z
    > ciekawostek to żółta śrubka ze zdjęcia jest z materiału niemagnetycznego
    > bo zaraz obok jest kompas.

    Mity ludzie tworzą a sundaymany się podniecają swoimi "teoriami".

    > Jak ajfony robiłem to miałem osobne miejsca na poszczególne śrubki.

    Każdy szanujący się naprawiacz elektroniki uważa aby przy
    montażu używać odpowiednich śrubek w odpowiednich
    miejscach - do tego są różne sposoby, najczęściej wystarczy
    wydrukować sobie wygląd telefonu po zdjęciu obudowy
    i przykleić dwustronną taśmą klejącą jedną dużą warstwę.
    Wtedy odkładasz śrubki na obrazek, tam skąd je wykręciłeś.

  • 264. Data: 2015-12-01 08:44:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://ddwloclawek.pl/pl/544_porady/16494_ubezpiecze
    nia_sprzetu_rtv_i_agd_naciaganie_klientow.html

    Pani Joanna straszy - ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych
    lub zalania wypłaca odszkodowania zgodnie z oczekiwaniami...
    Ale nie o tym mówimy, prawda? Mówimy o przedłużanej gwarancji.
    Nawet do tych zasad pani Joanna nie miała zastrzeżeń, prawda?
    A więc Twoja teoryjka leży i kwiczy.

  • 265. Data: 2015-12-01 09:52:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Dec 2015 01:44:12 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ale nie o tym mówimy, prawda? Mówimy o przedłużanej gwarancji.

    U nas w większoci nie ma czegoś takiego, nazwa to się potocznie
    przedłużoną "gwarancją" ale formalnie jest to ubezpieczenie zew.
    firmy wciskane na siłę, które i tak bardzo często okazuje się trudne
    do uzyskania.

    --
    Marek

  • 266. Data: 2015-12-01 10:28:58
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > przedłużoną "gwarancją" ale formalnie jest to ubezpieczenie zew.
    > firmy wciskane na siłę, które i tak bardzo często okazuje się trudne
    Trzeba przeczytać OWU, tam jest wszystko czarno na białym.
    I wtedy podjąć decyzję czy warto dopłacić czy nie.
    Przy zmywarce ta dopłata to była 1zł przy kupnie a naprawili mi sprzęt pod koniec 5
    roku użytkowania.
    Przy telefonach to jest 5zł miesięcznie w moim przypadku i nie dalej jak dwa
    tygodnie temu dla córki nowy smartfon odebrałem. 9 zł zapłaciłem i dzieciak ma nawet
    nowszy model jak ten poprzedni co się potłukł po ok roku użytkowania
    Zresztą wyżej podałem inne przykłady co mi naprawili/wymienili
    Żadnych większych problemów nie miałem.
    Mbank miał kiedyś fajną ofertę ubezpieczenia agd rtv ale jakiś czas temu się wycofali
    z tego. Teraz Sygma bank coś podobnego proponuje jeżeli dobrze kojarzę.
    Niekoniecznie trzeba korzystać z ofert "przedłużenia gwarancji" które proponują przy
    zakupie sprzętu

  • 267. Data: 2015-12-01 11:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Trzeba przeczytać OWU, tam jest wszystko czarno na białym.

    A potem i tak nie wyplaca.
    Albo moj przypadek - lodowka firmy Mastercook, firma zbankrutowala -
    myslisz ze naprawia ?
    Choc tu akurat ubezpieczac mogl kto inny

    >I wtedy podjąć decyzję czy warto dopłacić czy nie.
    >Przy zmywarce ta dopłata to była 1zł przy kupnie a naprawili mi
    >sprzęt pod koniec 5 roku użytkowania.

    Przy lodowce zasadniczo nie spodziewam sie awarii w ciagu 5 lat :-)

> [...]
    >jak dwa tygodnie temu dla córki nowy smartfon odebrałem. 9 zł
    >zapłaciłem i dzieciak ma nawet nowszy model jak ten poprzedni co się

    Potlukl, czyli stricte ubezpieczenie.
    A drogi ten smartfon corki byl ? Bo oni nie glupi, wiedza, ze kazdy by
    chcial wymienic na nowy :-)

    Podobala mi sie kiedys "wieczysta gwarancja" w wersji amerykanskiej na
    opony - w razie uszkodzenia dostajesz rabat na zakup nowych opon i
    placisz proporcjonalnie do zuzycia starych opon.
    Dopoki usterka nie polega na nietrwalym biezniku, to bardzo uczciwy
    uklad :-)

> [...]
    >jeżeli dobrze kojarzę.
    >Niekoniecznie trzeba korzystać z ofert "przedłużenia gwarancji" które

    Tak czy inaczej - ubezpieczyciel chce na tym zarobic. Czyli zasadniczo
    sie nie oplaca :-)

    J.

  • 268. Data: 2015-12-01 11:32:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 11:00:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A potem i tak nie wyplaca.
    Jak będzie zgodnie z OWU to wypłaca. Wyjścia nie maja za bardzo.
    > Albo moj przypadek - lodowka firmy Mastercook, firma zbankrutowala -
    > myslisz ze naprawia?
    Gwarancje daje sprzedawca najczęściej
    > Choc tu akurat ubezpieczac mogl kto inny
    Tak jest najczęściej
    > Przy lodowce zasadniczo nie spodziewam sie awarii w ciagu 5 lat :-)
    Lodówka whirpol chyba- zaczęła wariować(w zamrażalniku minus 30 w części chłodniczej
    tez na minusie) po 8 miesiącach od zakupu bodajże
    Wizyta serwisanta i decyzja że wymieniają na nową. Za kilka dni przywieźli nową + w
    ramach przeprosin mogłem sobie wybrać z przekazanej mi listy dodatkowy sprzęt. Żona
    jakiegoś grilla wybrała- cena rynkowa coś pomiędzy 200-300zł
    > Potlukl, czyli stricte ubezpieczenie.
    Właśnie nie. Nawet KNF ostrzegał że Tmobile proponuje swoim klientom usługę która pod
    ubezpieczenia podpada a zezwolenia na działalność ubezpieczeniowa nie maja.
    "Bezpieczne urzadzenie" wpisz w gogle to poczytasz
    > A drogi ten smartfon corki byl ? Bo oni nie glupi, wiedza, ze kazdy by
    > chcial wymienic na nowy :-)
    WEidocznie nie kązdy skoro do dzisiaj to w ofercie mają. Tylko na dzisiaj podobno to
    10zł/miesięcznie kosztuje a w sierpniu 2014 5zł kosztowało
    Ten co siew potłukł to LG G2 mini teraz go juzx w ofercie nie mają to dali listę
    innych telefonów do wyboru. Córka jakiś kolejny model LG wybrała. Podobno lepszy;)
    > Tak czy inaczej - ubezpieczyciel chce na tym zarobic. Czyli zasadniczo
    > sie nie oplaca :-)
    Ubezpieczycielowi pewnie się opłaca. Mnie jak do tej pory również;)
    Trzeba tylko uważać na szcsegoły w owu. w sieci znajdziesz opis że gość do warty
    potłuczonego smartfona zgłosił i nie wypłacili bo powiedział że się potknął i mu
    wypadł. A w owu jakiś zapis był że potknięcie się nie łapało. Gdyby powiedział ze mu
    wypadł z łapy normalnie to podobno by kasę dostał
    O znalazłem
    http://www.spidersweb.pl/2015/01/ubezpieczenie-smart
    fonu-w-warcie.html
    Dlatego jak zgłaszam roszczenie to najpierw owu dokładnie czytam żeby takie sytuacje
    uniknąć.

  • 269. Data: 2015-12-01 11:35:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 11:00:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A drogi ten smartfon corki byl ? Bo oni nie glupi, wiedza, ze kazdy by
    > chcial wymienic na nowy :-)
    Wiesz co? Żona ma też telefon z tą oferta. Od grudnia 2014 roku 5 zł miesięcznie
    dopłacamy za "bezpieczne urządzenie"
    Pewnie też się potłucze lada miesiąc;)
    żartuje oczywiście.

  • 270. Data: 2015-12-01 11:50:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak będzie zgodnie z OWU to wypłaca. Wyjścia nie maja za bardzo.

    Nie mamy pana pieniedzy i co pan zrobi.
    W sadzie wygrasz ... albo i nie

    >Lodówka whirpol chyba- zaczęła wariować(w zamrażalniku minus 30 w
    >części chłodniczej tez na minusie) po 8 miesiącach od zakupu bodajże

    To sa usterki poczatkowe. Objete zwykla gwarancja, nie trzeba
    przedluzac :-)

    >Właśnie nie. Nawet KNF ostrzegał że Tmobile proponuje swoim klientom
    >usługę która pod ubezpieczenia podpada a zezwolenia na działalność
    >ubezpieczeniowa nie maja. "Bezpieczne urzadzenie" wpisz w gogle to

    Zwal jak zwal - nie jest to gwarancja wysokiej jakosci urzadzenia.

> [...]
    >Ten co siew potłukł to LG G2 mini teraz go juzx w ofercie nie mają to
    >dali listę innych telefonów do wyboru. Córka jakiś kolejny model LG

    Tak czy inaczej - policzyli tak, aby na tym nie stracic :-)

    >Ubezpieczycielowi pewnie się opłaca. Mnie jak do tej pory również;)

    Jak ci sie za bardzo bedzie oplacalo, to skladki podniosa :-)

    J.