  • 241. Data: 2015-11-27 00:26:39
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > ok -to wtedy nie było 100g. Nadal raporty oficjalne do d.

    Mówią o 100g? Jeśli tak, to 100g z jakim wektorem w stosunku do ziemi?

    > antek twierdzi ze był wyzej - ja nie upieram sie mu wierzyc :)

    Ten antek, co spi^*&ł do PL jak się tylko dowiedział, ze coś się stało a
    był parę km od miejsca zdarzenia?
    Leciał meldować ruskom wykonanie zadania?* :/

    > zdaje sie ze przy ladowaniu ma prawo sie drzec.

    To to było lądowanie czy próba obadania czy można lądować?
    I jak widzisz ziemię a automat się drze to zlewasz bo masz kontrolę nad
    tym co się dzieje, ale skoro ziemi nie widać, a on się nadal się drze to
    znaczy, że do ziemi jest mniej niż 100m, to + to że jej nie widać =
    spier*^)y a nie próbujemy rozpoznać bojem.
    Przem

    *ja tylko pytam, a nie twierdzę :/

  • 242. Data: 2015-11-27 07:56:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 00:28:08 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:

    > Mówią o 100g? Jeśli tak, to 100g z jakim wektorem w stosunku do ziemi?

    sobie zartujesz ze mówia o wektorach -napisali "powyżej 100g" i badanie odfajkowane.

> [...]
    > znaczy, że do ziemi jest mniej niż 100m, to + to że jej nie widać =
    > spier*^)y a nie próbujemy rozpoznać bojem.

    mnie sie nie chce o szczegółach - bo g... wiemy i ty i ja, i ta cala panstwowa
    komisja. Tej to nawet wrak nie był potrzebny do badania katastrofy.
    Ja se moge z tobą zgodzic ze jedna z prawdopodobnych przyczyn był błąd pilota, byc
    moze wprowadzonych w błąd przez kontrolerow. Ale to jest gdybanie.

    b.

  • 243. Data: 2015-11-27 08:26:48
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-11-27 o 07:56, Budyń pisze:

> [...]
    moze wprowadzonych w błąd przez kontrolerow. Ale to jest gdybanie.

    Mam prośbę... Idźcie sobie z tym gdzieś indziej, póki jeszcze jest w
    miarę przyjemnie. Jest tyle miejsc gdzie możecie o tym podyskutować...

    Pozdrawiam

    DD

  • 244. Data: 2015-11-27 09:07:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 08:27:20 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:
    > Mam prośbę... Idźcie sobie z tym gdzieś indziej, póki jeszcze jest w
    > miarę przyjemnie. Jest tyle miejsc gdzie możecie o tym podyskutować...

    ja nic nie mówie :) No to dobra -czego mam szukac uszkodzonego w moich padnietych
    zasilaczach usb? Jedynie co na oko widac ze kondensatory nie sa spuchniete. Zdarza
    sie cos typowego?

    b.

  • 245. Data: 2015-11-27 10:31:35
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Mam prośbę... Idźcie sobie z tym gdzieś indziej, póki jeszcze jest w
    > miarę przyjemnie. Jest tyle miejsc gdzie możecie o tym podyskutować...

    Dobra, ale zauważ, że dyskutujemy całkiem przyjemnie.
    Ale fakt, sam temat jest rzygogenerujący.
    Pozdr :)
    P.

  • 246. Data: 2015-11-27 10:54:50
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-11-27 o 10:31, Przemek pisze:

    > Dobra, ale zauważ, że dyskutujemy całkiem przyjemnie.
    > Ale fakt, sam temat jest rzygogenerujący.

    No to właśnie napisałem: póki jeszcze tak jest. Bo nawet jeżeli tak się
    skończy, to będzie to jakiś precedens i będzie nieprzyjemnie później. A
    po co?

    Pozdrawiam

    DD

  • 247. Data: 2015-11-28 00:24:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Trzeba po prostu z tego korzystać.

    http://ddwloclawek.pl/pl/544_porady/16494_ubezpiecze
    nia_sprzetu_rtv_i_agd_naciaganie_klientow.html

  • 248. Data: 2015-11-28 09:08:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Tylko tyle?! Myślałem, że rzeczywiście zrobili jakieś jednorazowe
    > połączenia, gniazda wkrętów, które się wyrywają przy próbie wykręcenia
    > albo co. Takie śrubokręciki, to ja widziałem za dychę w jakimś markecie.
    > Normalna rzecz -- jest potrzeba, to znajdzie się ktoś, kto ją zaspokoi
    > i sprzeda narzędzie do kręcenia. I tu znowu kol. niedzielski jest w
    > lepszej sytuacji. On sobie może zamówić śrubki z łbami własnego pomysłu,
    > a żadnemu Chińczykowi nie opłaci się zalewać rynku śrubokrętami do nich.

    potem poszli o krok dalej - mieli np. srubki 1,2mm i 1,3mm kolo siebie
    dobrane tak ze po wkreceniu 1,2mm dotykaly pcb

    wkrecenie w to miejsce 1,3mm przerywalo sciezki

    http://hackaday.com/2014/10/19/using-the-wrong-screw
    -a-painful-lesson-in-iphone-repair/

    --
    http://db.org.pl/

  • 249. Data: 2015-11-28 09:19:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > 10 lat temu kupiłem pralkę. Pierwsza awaria po 9 latach, wymieniłem szczotki,
    > pralka ruszyła, cieszyłem się jak dziecko. W 10 roku użytkowania padła
    > grzałka, wymieniłem - znowu cieszyłem się jak dziecko, że tak łatwo można
    > naprawić. Pół roku po tym padły łożyska w bębnie. Bęben klejony, wymiana
    > nieopłacalna.

    FYI juz sa firmy ktore tna plastik, wymieniaja lozyska, spawaja
    i daja gwarancje, wszystko w cenie od 200 pln

    mialem przyjemnosc skorzystac tydzien temu i zrobili to porzadnie
    wiec i adres dam dla potomnosci - wymianalozysk.pl

    --
    http://db.org.pl/

  • 250. Data: 2015-11-28 09:22:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:n305sj$em0$1@dont-email.me...
    > Oczywiście można oddać na złom i dostać za to kilkadziesiąt złotych.

    niespecjalnie, obecnie zlom cienki to ~25 groszy za kilogram

    pralke *moze* przyjma za darmo - zespol pioracy jest najczesciej
    plastikowy, obciaznik stabilizujacy to 10-20kg betonu i cos z tym
    trzeba potem zrobic

    jedyne co ma tam wartosc to 10kg obudowa i 0,6-1kg miedzi w silniku

    --
    http://db.org.pl/