-
1. Data: 2015-11-21 10:03:08
Temat: postarzanie nie poplaca
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
promocja i 3 lata gwarancji :-)
Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron dla
niego, wytrzymal 15 tys ...
J.
-
2. Data: 2015-11-21 12:14:21
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: platformowe głupki <N...@g...pl>
fuser to grzałka?
a jaki folia czy wałek ?
ogólnie to z tą folią to jakiś idiotyzm...
-
3. Data: 2015-11-21 12:22:17
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: PeJot <P...@n...pl>
W dniu 2015-11-21 o 10:03, J.F. pisze:
>
> Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
> promocja i 3 lata gwarancji :-)
Za którą i tak zapłaciłeś.
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
-
4. Data: 2015-11-22 07:12:40
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net...
> Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
> promocja i 3 lata gwarancji :-)
>
> Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron
> dla niego, wytrzymal 15 tys ...
Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
-
5. Data: 2015-11-22 12:30:58
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:
> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life,
a nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?
Pzodrawiam
DD
-
6. Data: 2015-11-22 12:41:49
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Ghost" <g...@e...com>
Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n2s91i$ha8$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:
>> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
>> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
>A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
>firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
>nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?
To uwierzę, że za te "lepsze" mają wyższą marżę.
-
7. Data: 2015-11-22 13:43:09
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: sundayman <s...@p...onet.pl>
> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
to sarkazm, nie ?
Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;
"a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"
A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !
-
8. Data: 2015-11-22 14:09:06
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> wrote in message
news:n2s91i$ha8$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:
>
>> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
>> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
>
> A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
> firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
> nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?
Co to znaczy "specjalnie krótki"?
-
9. Data: 2015-11-22 14:12:08
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...
>
>> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
>> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
>
> to sarkazm, nie ?
> Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;
>
> "a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"
>
> A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !
Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda :-)
To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.
-
10. Data: 2015-11-22 14:23:56
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: AlexY <a...@i...pl>
Pszemol pisze:
> "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...
>>
>>> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
>>> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
>>
>> to sarkazm, nie ?
>> Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;
>>
>> "a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"
>>
>> A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !
>
> Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda :-)
> To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
> a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
> bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
> Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
> klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
> zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
> jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.
Ja pierdzielę, chłopie, ogarnij się, każdy teraz zwala na RoHS, a dobrać
elektrolity tak żeby wytrzymały minimum 2 lata to banał. To nie są
teorie spiskowe, każdy kto robi w naprawach czy projektowaniu Ci to
potwierdzi, oczywiście nie podpisze się pod tym z imienia i nazwiska.
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html