eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 521

  • 1. Data: 2015-11-21 10:03:08
    Temat: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
    promocja i 3 lata gwarancji :-)

    Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron dla
    niego, wytrzymal 15 tys ...

    J.


  • 2. Data: 2015-11-21 12:14:21
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    fuser to grzałka?
    a jaki folia czy wałek ?
    ogólnie to z tą folią to jakiś idiotyzm...


  • 3. Data: 2015-11-21 12:22:17
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-11-21 o 10:03, J.F. pisze:
    >
    > Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
    > promocja i 3 lata gwarancji :-)

    Za którą i tak zapłaciłeś.

    --
    P. Jankisz
    O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    tylu idiotów" Stanisław Lem


  • 4. Data: 2015-11-22 07:12:40
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net...
    > Drukarka padla po 2 latach i 9 miesiacach ... ale przy zakupie byla
    > promocja i 3 lata gwarancji :-)
    >
    > Zeby bylo ciekawiej to padl fuser, firma przewiduje 100 tys stron
    > dla niego, wytrzymal 15 tys ...

    Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)


  • 5. Data: 2015-11-22 12:30:58
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:

    > Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    > i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

    A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
    firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life,
    a nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

    Pzodrawiam

    DD


  • 6. Data: 2015-11-22 12:41:49
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n2s91i$ha8$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:

    >> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    >> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

    >A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
    >firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
    >nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

    To uwierzę, że za te "lepsze" mają wyższą marżę.


  • 7. Data: 2015-11-22 13:43:09
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>


    > Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    > i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)

    to sarkazm, nie ?
    Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;

    "a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"

    A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !


  • 8. Data: 2015-11-22 14:09:06
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> wrote in message
    news:n2s91i$ha8$1@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 2015-11-22 o 07:12, Pszemol pisze:
    >
    >> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    >> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
    >
    > A jak Ci powiem, że przy negocjowaniu ceny kompletacji i montażu płytek
    > firma upewniała się, że chodzi mi rzeczywiście o elektrolity long life, a
    > nie takie, które mają specjalnie krótki czas życia to uwierzysz?

    Co to znaczy "specjalnie krótki"?


  • 9. Data: 2015-11-22 14:12:08
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    >> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
    >
    > to sarkazm, nie ?
    > Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;
    >
    > "a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"
    >
    > A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !

    Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda :-)
    To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
    a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
    bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
    Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
    klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
    zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
    jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.


  • 10. Data: 2015-11-22 14:23:56
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    >>> Tylko nie mów mi, ze wierzysz w te brednie w postarzanie
    >>> i celowanie producenta na awarie po gwarancji... :-)
    >>
    >> to sarkazm, nie ?
    >> Bo nawet moi klienci (nie aż tak duże firmy) przychodzą i mówią;
    >>
    >> "a można by zrobić tak, żeby po gwarancji się niedługo zepsuło ?"
    >>
    >> A ja odpowiadam - można ! Kientnaćpann !
    >
    > Super ! Od dawna szukam kogoś, kto twierdzi że to prawda :-)
    > To powiedz mi, jak to zrobić aby na 100% zepsuło się po gwarancji
    > a nie po prostu zrobić dziadosko, aby się szybko zepsuło,
    > bo ja tak nie umiem i sądzę że Ty też tylko się przechwalasz.
    > Pomijając już fakt, że producent raczej wolałby mieć nowych
    > klientów niż odzyskiwać zaufanie tych, którym się coś już
    > zepsuło - jest tak duża konkurencja na rynku że zdobyć klienta
    > jest trudno a stracić go sprzedając mu bubla bardzo łatwo.

    Ja pierdzielę, chłopie, ogarnij się, każdy teraz zwala na RoHS, a dobrać
    elektrolity tak żeby wytrzymały minimum 2 lata to banał. To nie są
    teorie spiskowe, każdy kto robi w naprawach czy projektowaniu Ci to
    potwierdzi, oczywiście nie podpisze się pod tym z imienia i nazwiska.

    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

strony : [ 1 ] . 2 ... 10 ... 50 ... 53


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: