-
Data: 2015-12-01 19:27:35
Temat: Re: postarzanie nie poplaca
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Przemek" <r...@o...pl> wrote in message
news:n384i6$r7q$1@speranza.aioe.org...
>>> Nie było uderzenia, bo się samolot ślizgał po bagnie,
>> ok -to wtedy nie było 100g. Nadal raporty oficjalne do d.
>
> Mówią o 100g?
> Jeśli tak, to 100g z jakim wektorem w stosunku do ziemi?
A dlaczego Twojej kruchej głowie w samolocie miałoby robić
różnicę czy została uderzona o kant stołu z przeciążeniem 100g
w stronę ziemii czy w przeciwną lub jakimkolwiek innym kierunku?
Ktoś tu chyba nie uważał na lekcjach fizyki...
I nie bardzo rozumiem dlaczego ludziom tak strasznie
przeszkadza to 100g - ja sobie umiem wyobrazić bardzo łatwo
przeciążenia działające na poszczególne obiekty wewnątrz
samolotu większe niż przeciążenia wynikające z samego
hamowania samolotu w błocie.
Przeciez każdy element w samolocie hamowanym z określonym
opóźnieniem będzie poddany różnemu przeciążeniu, zwłaszcza
jak ten element będzi ruchomy albo stanie się ruchomy w trakcie
hamowania. Innymi słowy względnie miękki samolot
hamujący po błocie przy okazji zmieniający stopień swego
pogięcia będzie mógł mieć opóźnienie mniejsze niż np. głowa
pasażera ześlizgująca się z zagłówka i uderzająca o coś
twardego lub jakiś cieżki obiekt zsuwający się z półki
i rozpędzający do dużej prędkości hamujący na Twojej głowie.
Wyobraź sobie 2 jajka leżące na półce w hamującym pociągu.
Pociąg wcale nie musi hamować z przeciążeniem 1g aby
jajko doświadczyło takiego przeciążenia gdy się stoczy
z półki i spadnie na podłogę pociągu. To jajko które na
półce zostanie, np. oparte o boczną ścianę półki, nie rozbije się
podczas gdy to które spadło z półki rozciapcia się, prawda?
Masz dwa identyczne jajka w tym samym pociągu
doznające zupełnie różnych przeciążeń w czasie spokojnego
hamowania pociagu. A wyobraź sobie teraz chaos w czasie
katastrofy gdzie obiekty wewnątrz samolotu zderzają się
ze sobą z różną prędkością, pod różnymi kątami i hamują na
różnej drodze, czyli doświadczają zupełnie innych przeciążeń.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.15 19:30 Pszemol
- 01.12.15 19:53 J.F.
- 01.12.15 20:07 Pszemol
- 02.12.15 06:17 Kris
- 02.12.15 11:32 r...@k...pl
- 02.12.15 16:43 J.F.
- 02.12.15 21:01 Irokez
- 02.12.15 21:40 Marek
- 02.12.15 21:50 Irokez
- 03.12.15 03:19 k...@g...com
- 03.12.15 01:48 Pszemol
- 03.12.15 03:38 Pszemol
- 03.12.15 03:41 Pszemol
- 03.12.15 05:30 sundayman
- 03.12.15 06:24 sundayman
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=