  • Data: 2015-11-28 12:55:43
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:n3bove$2ct$1$m4rkiz@news.chmurka.net...
    > użycia świec z dokładnym podziałem na ich rodzaje. Ustawodawcy
    > wprowadzają m.in. obowiązek pilnowania czy świece są stabilne, a także
    > stałego kontrolowania czy ryzyko oparzenia się "jest tak niskie, jak to
    > tylko możliwe". Ponadto, rozporządzenie określa maksymalną wysokość
    > płomienia świecy."

    A ja mam to w piździe i sobie sam zrobię świeczkę/świeczki, knot, w postaci
    dość przaśnego, ale mocnego, bawełnianego sznurka, kupiłem sporą rolkę na
    bazarze chyba za 5 złotych, a może taniej i nadaje się świetnie,
    sprawdziłem. Kilo parafiny, wosku, etc. kupię na alledrogo za ok. 20 zyla
    (jak się uda taniej gdzieś, to pewnie tam kupię) - i żadna Unia nie będzie
    mi do tego potrzebna, zrobię sobie płomień, jaki chcę, mam jeszcze na tyle
    oleju we łbie, że wiem, czego nie robić, by mi się chata nie zjarała.
    Nikomu tego sprzedawać nie będę, po prostu lubię, jak mi się świeczka pali.
    A jako formę do odlewania, użyję puszki po piwie, półlitrowej...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

    PSSST... nie ma przypadkiem jakichś zakusów na głośność i skład, oraz inne
    takie tam, na temat puszczanych bąków? Bo zdaje mi się, że krowie bekanie
    już zostało ten tego, skodyfikowane?