  • Data: 2011-07-29 12:19:27
    Temat: Re: poska -> tatralandia jak jechac - czy winiety
    Od: kan <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-29 10:19, zorby wrote:

    > i to jest piekna krótka i konkretna odpowiedz, dzieki
    >
    > Powiedz mi jeszcze zjazd oznaczony na Besanova tak?

    To jest pierwszy zjazd za Ruzomberokiem. Jak wyjedziesz z Ruzomberka i
    zacznie się dwupasmówka to po prawej stronie będzie stacja benzynowa i
    za stacją zaraz (jakieś 200m) będzie zjazd. Czy on jest oznaczony na
    Beseniovą to nie pamiętam, bo nie już nie patrzę drogowskazy.
    Jeśli planujesz jechać w tygodniu to lepiej jechać przez Korbielów bo
    przez Czechy i Słowację jedziesz w rządku tirów a przez góry
    przyjemniej. W weekend można przez Cieszyn.

    --
    Pozdrawiam,
    kan