  • Data: 2009-06-11 09:43:00
    Temat: Re: positiv - laminat z TME - pytanie
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kulas pisze:

    > Wiadomo, że najlepiej naświetlać z odległości dążącej do nieskończoności
    > lampą o mocy dążącej do nieskończoności, albo zrobić sobie naświetlarkę
    > z kilku świetlówek i jeszcze poprawić reflektorem. Ja mówię o realnym
    > i tanim rozwiązaniu, którego używam od lat '90. Problemów z nierówno-
    > miernością naświetlenia nie mam. Po prostu świeci się nieco dłużej,
    > by kontrast był należyty w każdym punkcie płytki.

    To zależy jak kontrastowa maska. Jeśli klisza to OK. Gdy maską jest np.
    wydruk z drukarki laserowej to przy odległości równej wymiarom kliszy
    mogą być problemy. Albo środek prześwietlony albo brzegi niedoświetlone.
    Ja w takich przypadkach przesuwałem co trochę źródło światła żeby równo
    oświetlić.

    MD