  • Data: 2009-11-28 08:05:38
    Temat: Re: porząek w torbie- dobre zwyczaje :-)
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hepc8o$jhh$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > Mam obawy, że nie tylko twardemu dyskowi pole magnetyczne mogłoby
    > zaszkodzić. Namagnesowanie drobnych elementów stalowych (z czego są robione
    > np. listki przysłony w obiektywie?) może zakłócić działanie delikatnej
    > mechaniki.

    Nie powiem nie, zwróciłem tylko uwagę na to, że pamięci to akurat zwisa
    i powiewa. W aparacie jest kilka sprężynek, których pogięcie może być
    fatalne. Wspomniane listki przysłony. Może jeszcze czujniki położenia
    (nie wiem jak są konstruowane). Generalnie nie chciałbym, żeby ktoś mi
    aparat potraktował silnym elektromagnesem. Ale o zdjęcia na karcie bym
    się akurat nie martwił.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym