  • 11. Data: 2011-09-28 11:21:13
    Temat: Re: porównanie DVRów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2011 10:47:14 +0200, BartekK

    > Jak widać, obraz jest jakiś "przyjasny", dużo rzeczy jest
    > prześwietlonych, np tablice rejestracyjne (na innym GS-600 tego nie ma)

    Nic nie daje nawet regulacja EV?

    > Tutaj to nie występuje, nawet na plikach po 45minut.

    Przy plikach 45min. prawdodpodobieństwo wystąpienia jest najmniejsze. Z
    tym, że gdyby mi kolega nie zwrócił na to uwagi, to do tej pory nie
    zauważyłbym tego efektu u siebie. To ze względu, że nie oglądam każdego
    pliku dzień w dzień -- praktycznie wcale ich nie oglądam. No, teraz
    oglądam, bo szukam problemu -- a właściwie sytuacji w których problem
    występuje i wnioski mam j.w.

    Czyli to samo. :|

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-09-28 11:23:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2011 10:53:48 +0200, BartekK

    > Dodam że testowane na HDplayer 1.0.0.1 oraz DODplayer 1.2.0.0
    > - może są nowsze które są tego problemu pozbawione?

    Szukałem, niestety nie znalazłem. :(

    > Fizycznie w plikach GPSlog są dane zapisywane dalej niż te 5minut, nie
    > ma krzaków, wszystko się zgadza (zapis co około 2s), po skonwertowaniu
    > do czegoś innego (kml?) i oglądaniu na innym sofcie - działa cały plik.

    Zgadza się, musi być błąd w sofcie odtwarzającym. Ostatnio coś mi się sp*ło
    i mam dźwięk przyśpieszony w tosunku do wizji. Ale odtwarzając w WMP jest
    ok, więc ewidentnie coś się pokiełbasiło z softem na kompie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 13. Data: 2011-09-28 11:51:09
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-28 11:21, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Sep 2011 10:47:14 +0200, BartekK

    > Nic nie daje nawet regulacja EV?
    Nie wiem, bo pilot też nie działa ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2011-09-28 11:59:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2011 11:51:09 +0200, BartekK

    > Nie wiem, bo pilot też nie działa ;)

    Haha! U mnie strasznie koślawo, ale działa. :)
    Najgorzej jest w menu odtwarzania, ale ustawienia OK.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 15. Data: 2011-09-29 22:47:09
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-27 22:45, BartekK pisze:
> [...]
    > wątku nie mogą odnaleźć, więc wrzucam nowy.
    > Wsadziłem równocześnie do auta:
    > - Bluebird BlackBox1 _HD_ DVR (khe khe ;> tak to nazwał polski importer)
    > - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coś z ekranikiem
    > otwieranym do dołu, po 3 przyciski po bokach itd
    > - DOD GS-600 wersja "chińska prawie że napewno oryginał ale może jednak
    > nie" ;) W każdym razie wygląda jak GS600 a działa jakoś dziwnie, i ma
    > stare firmware. Ale jest true HD a nie VGA
    >
    > Jednominutowy kawałek, można obejrzeć oba filmy równolegle na:
    =0&video2=xQUqOhDUo8w&start2=0&authorName=Hrumque

    To teraz do testu dorzucam jeszcze nagranie (ten sam odcinek, tylko
    dzień inny) z mojego _ORYGINALNEGO_ DOD GS-600 (nie od chińczyka z
    ebaya, tylko prosto od producenta):
    http://www.youtube.com/watch?v=uk8rd8Wj464

    Zdjęcie jednej klatki (w tym samym miejscu) z obu rejestratorów:
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/uvC3ykubTqtq4f7
    LJF8Q4w
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/Cvrr3ZlU4JmO1sY
    lpg5sKg
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/o0g5O4k0SMMPCs0
    gZAHulQ
    porównajcie czytelność tablicy-drogowskazu...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173