  • Data: 2010-10-29 18:29:42
    Temat: Re: [pord] pierszeństwo
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-28 10:37, PH pisze:
    > Czy może mi ktoś z szanownych grupowiczów wyjaśnić co autor takiego
    > oznakowania miał na myśli?
    >
    > http://vivaldiego.wroclaw.pl/~hojnorek/tmp/znakiBroc
    how.JPG

    > oczywiście znaki pionowe mają pierszeństwo przed poziomymi ale IMO
    > oznakowanie jest conajmniej "ambitne" :]
    >
    > pzdr
    > PH

    Jak dla mnie przed czerwonym samochodem jest namalowana linia
    zewnętrznej krawędzi pasa jezdni dla poruszających się po łuku. Linia
    przerywana oznacza że można ją przekraczać w obie strony, linia
    przerywana i ciągła informuje że tylko w jedną stronę.
    Z pierwszeństwem nie ma to nic wspólnego.

    Dla A7 Powinny być trójkąty, dla STOP linia ciągła (bez przerywanej),
    przed czerwonym samochodem