  • 1. Data: 2010-10-28 10:37:14
    Temat: [pord] pierszeństwo
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Czy może mi ktoś z szanownych grupowiczów wyjaśnić co autor takiego
    oznakowania miał na myśli?

    http://vivaldiego.wroclaw.pl/~hojnorek/tmp/znakiBroc
    how.JPG

    oczywiście znaki pionowe mają pierszeństwo przed poziomymi ale IMO
    oznakowanie jest conajmniej "ambitne" :]

    pzdr
    PH

  • 2. Data: 2010-10-28 10:57:47
    Temat: Re: [pord] pierszeństwo
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 28 Oct 2010 10:37:14 +0200, "PH" <P...@p...news> wrote:

    >Czy może mi ktoś z szanownych grupowiczów wyjaśnić co autor takiego
    >oznakowania miał na myśli?
    >
    >http://vivaldiego.wroclaw.pl/~hojnorek/tmp/znakiBro
    chow.JPG

    popdporządkowanie drogi z prawej, oczywiście

    >oczywiście znaki pionowe mają pierszeństwo przed poziomymi ale IMO
    >oznakowanie jest conajmniej "ambitne" :]

    oczywiście znaki NIE mają pierwszeństwa nad poziomymi, ale to nie ma
    znaczenia, bo tu nie widzę sprzeczności.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-10-28 11:02:14
    Temat: Re: [pord] piersze?stwo
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 10:37, PH pisze:

    > oczywi?cie znaki pionowe maj? piersze?stwo przed poziomymi ale IMO
    > oznakowanie jest conajmniej "ambitne" :]

    Nie mają.

    I nawet nie wiem, czy istnieje tu jakiś konflikt: znaki określają
    pierwszeństwo, a wyznaczenie pasów, to tylko wyznaczenie pasów (fakt -
    mylące).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2010-10-28 11:10:24
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > oczywiście znaki NIE mają pierwszeństwa nad poziomymi, ale to nie ma
    > znaczenia, bo tu nie widzę sprzeczności.

    fakt - z tą kolejnościa to mnie poniosło (dla przypomnienia właściwa to: 1.
    "policjant" , 2. sygnalizacja świetlna, 3. znaki (pionowe i poziome - które
    mają być niesprzeczne), 4. normy zawarte w PORD)

    Tym bardziej uważam że ktoś kto zaprojektował malunki wybitnie się
    "zmóżdżył" :] tylko po co??

  • 5. Data: 2010-10-28 11:28:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 28 Oct 2010 11:10:24 +0200, "PH" <P...@p...news> wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    rochow.JPG

    >Tym bardziej uważam że ktoś kto zaprojektował malunki wybitnie się
    >"zmóżdżył" :] tylko po co??

    A może poziome było wcześniej, gdy droga "z dołu" była
    podporządkowana?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-10-28 11:40:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 11:02:14 +0200, LEPEK napisał(a):

    > I nawet nie wiem, czy istnieje tu jakiś konflikt: znaki określają
    > pierwszeństwo

    Istnieje, ten z dołu może myśleć że jedzie podporządkowaną i ma ustąpić
    temu z prawej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-10-28 11:44:02
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Brochow.JPG

    > A może poziome było wcześniej, gdy droga "z dołu" była
    > podporządkowana?

    no własnie nie :)
    wcześniej było intuicyjnie a ostatnio przemalowali na "nową jakość" :]

  • 8. Data: 2010-10-28 11:47:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 28 Oct 2010 11:40:53 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Istnieje, ten z dołu może myśleć że jedzie podporządkowaną i ma ustąpić
    >temu z prawej.

    Jeśli nie zna przepisów i nie widzi A-7 i nie ma na swojej drodze D-1
    - to może tak myśleć.

    Przy okazji: gdzie tak jest (miasto, ulice)? Może warto po prostu
    zapytać zarządcę drogi?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-10-28 11:55:56
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > - to może tak myśleć.
    >
    > Przy okazji: gdzie tak jest (miasto, ulice)? Może warto po prostu
    Wrocław, Gazowa / Mościckiego/ Karwińska.
    na obrazku czerwony jedzie Gazową w Karwińską a żółty Mościckiego w
    Karwińską

    http://www.zumi.pl/,Wroc%B3aw_broch%F3w,Szukaj,17.07
    539555,51.0774447,2,1b,namapie.html?

  • 10. Data: 2010-10-28 12:00:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wrocław, Gazowa / Mościckiego/ Karwińska.
    > na obrazku czerwony jedzie Gazową w Karwińską a żółty Mościckiego w
    > Karwińską

    poprawny link:
    http://www.zumi.pl/,,,17.0752247,51.0775082,2,1b,nam
    apie.html?userMapPointText=X&userMapPointX=17.075315
    &userMapPointY=51.077552