    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porażka.....
    Date: Wed, 7 Jul 2010 21:28:20 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Ale samochodow robia miliony, wiec moze im akurat obciazyc maszyne.

    jasne
    ale wyobraz sobie scenariusz - popyt spada.
    wydobycie spada, lezy sprzedaz, problemy z ciagloscia finansowa i
    niestabilnosc jak nie fabryki samochodow to kopalni jak nie kopalni to
    jeszcze innego podmiotu

    > Kopalnia miedzi tez zysk przynosi, wiec czemu nie.
    dopoki przynosi - akurat surowce sa w cenie wiec tu trudno miec niedochodowa
    dzialalnosc
    ale dajmy na to wytwornie sprezynek

    > Ale z miedzia to mozesz miec racje - za duza produkcja kopalni i huty
    > na jeden koncern samochodowy.
    > Co do tkanin nie jestem pewny - dobre tkaniny drogie sa.

    ale trzeba miec na nie zbyt. spadnie sprzedaz samochodow to siadaja
    wszystkie galezie ktorych podaz byla zabierana przez fabryke. natychmiast
    zdychaja poszczegolne galezie i fabryka zamiast sie sama ratowac czy
    restrukturyzowac musi sie jeszcze martwic upadajaca kopalnia, tkalnia,
    zakladem obrobki metali, huta czy co tam jeszcze potrzebne.....

    efekt synergii jest ok ale nie mozna przegiac paly bo sie firma zarznie.