  • Data: 2010-07-06 12:10:33
    Temat: Re: porażka.....
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > To też prawda, że potrafią się przyznać do błędu. Mam jednak nieodparte
    > wrażenie że to ma wpływ na bezpieczeństwo.

    Jakby się szczegółowo rozdrabniać to pewnie można dojść do takiego wniosku
    ale tak to bardzo pośrednio. Znam natomiast przypadki złego zaprojektowania
    lub umiejscowienia pompy wspomagania kierownicy i nikt nie ma zamiaru tego
    za darmo poprawić Zresztą przypadków takich każdy pewnie podałby sporo.
    Dlatego dla mnie akcje serwisowe wcale nie oznaczają złej jakości marki.