  • 1. Data: 2013-06-06 23:04:10
    Temat: porada potrzebna ducati monster696
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Cze dzieciaczki

    Kumpel się rozgląda za czymś takim

    http://otomoto.pl/ducati-696-monster-696-nie-z750-fz
    6-cbf-M3460152.html

    Czy są tu ujażdżacze wspomnianego?
    Chciałbym poznać Wasze zdanie o tym sprzęcie.
    Chodzi mi o uwagi eksploatacyjne, jak się lata, co się psuje i co ważne przy zakupie
    Ja w innej bajce jeżdżę to się nie znam
    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi

    pozdrovki
    fiodor

  • 2. Data: 2013-06-07 18:21:39
    Temat: Re: porada potrzebna ducati monster696
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 23:04:10 UTC+2 użytkownik fiodor napisał:
> [...]
    >
    > Chciałbym poznać Wasze zdanie o tym sprzęcie.
    >
    > Chodzi mi o uwagi eksploatacyjne, jak się lata, co się psuje i co ważne przy

    Ja miałem krótką styczność z tym modelem Dukata i od razu doradzam kupno ochraniacza
    na jaja.
    Oprócz tego mały zasięg na zbiorniku.
    Kwestie warsztatowe to, jeśli nie ogarniasz sam - tragedia. Przykładowo, mało który
    macher (z naciskiem na "mało który") rzetelnie wyreguluje zawory.
    W tym modelu sprzęgło jest mokre więc działa cicho. W zależności od podejścia to wada
    lub zaleta.
    Nie ma ABS-u a heble są bardzo skuteczne i masa moto mała więc trzeba się delikatnie
    obchodzić.
    W egzemplarzu, z którym miałem styczność padła jedna sonda lambda. Zamiennik jest
    tani ale wymiana wymagała ściągnięcia całego kolektora. Jak to we włoszczyźnie. Lekko
    nie ma.
    Kiepskie paliwo wyraźnie wpływa na pracę silnika (nie tankuj na Neste).
    Poza tym ok :)

  • 3. Data: 2013-06-08 01:10:17
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    o takie właśnie info mi chodziło
    dzięki

    pozdrovki
    fiodor

  • 4. Data: 2013-06-08 08:58:35
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-06-08 01:10, fiodor pisze:
    > o takie właśnie info mi chodziło
    > dzięki
    >
    > pozdrovki
    > fiodor

    W takiej bajce i kosztach rozejrzałbym się raczej za S2R 1000,starsza
    buda, ale się ceni i z ceny nie spada.Suche sprzęgło,monowahacz-
    podstawowe zalety.Silnikowo to samo,dwuzaworowiec,ale
    charakterniejszy-no chyba że kolega nowicjusz,to i 696 odradzam:-)

    Tomek
    Dniepr z wozem