  • 1. Data: 2013-06-09 14:56:32
    Temat: Idealne zastosowanie dla Ducati!
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=84Sm9w65dmo

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2013-06-10 14:55:46
    Temat: Re: Idealne zastosowanie dla Ducati!
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=84Sm9w65dmo

    o, akurat tocza panewke do ZZRa

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf
    sprzedam nerke

  • 3. Data: 2013-06-10 14:57:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-10, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=84Sm9w65dmo
    >
    > o, akurat tocza panewke do ZZRa

    Panewek sie nie toczy tylko sie struga...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-06-10 15:06:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Panewek sie nie toczy tylko sie struga...

    Strugane penkajom. Firma kawasaki doszla do wniosku, ze musi zmienic
    technologie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2013-06-10 15:12:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-10, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Strugane penkajom. Firma kawasaki doszla do wniosku, ze musi zmienic
    > technologie.

    To na pewno nie kupili by do tego celu Ducati bo to jak strzelic sobie
    w stope a Ty chyba wiesz cos o tym...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-06-10 15:40:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > w stope a Ty chyba wiesz cos o tym...

    ja tam nic nie wiem, ja na dukacie czymam kask w garazu i nie spada

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2013-06-10 16:59:02
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-06-10 15:40, Kamil Nowak 'Amil' pisze:sikacz rulez!!!

    > ja tam nic nie wiem, ja na dukacie czymam kask w garazu i nie spada

    A po co ci aż czy? ;-)

    Zdroofka Johnny

    moje tiszirty do przytulenia:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3313867027

  • 8. Data: 2013-06-10 17:00:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-10, johnny <j...@p...pl> wrote:

    > A po co ci aż czy? ;-)

    Bo milosc jest slepa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-06-11 15:04:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-09 14:56, AZ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=84Sm9w65dmo
    >
    > ;-)

    To kawasaki heavy industries juz nawet do napedu tokarki nie potrafi
    zrobic silnika ?
    mozna sie bylo spodziewac....

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2013-06-11 15:14:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-11, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To kawasaki heavy industries juz nawet do napedu tokarki nie potrafi
    > zrobic silnika ?
    > mozna sie bylo spodziewac....

    Nie ta liga.

    http://www.khi.co.jp/english/company/introduction/im