  • Data: 2021-01-14 15:27:10
    Temat: Re: pora na nieRyzena.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2021 o 12:12, Smok Eustachy pisze:

    > Przedcież pisałem chyba 5 razy
    > Trzeba dołozyć dysk, pamięć i grafikę
    czytałeś to co z samego siebie zacytowałem ostatnio? Ja wlazłem na
    allegro, poświęciłem 30 sekund i wstawiłem link. Ile Ty ofert z allegro
    zweryfikowałeś? Chcesz nowy - kup. chcesz tanio? Włóż troche swojej
    pracy. poszukaj popytaj.nowego kompa z athlonem też podlinkowałem, nie
    chce mi się do tego wracać.
    to nie jest sprawa komputerowa tylko mentalna. chcesz nowy - kupuj. nie
    robi Ci różnicy czy nowy czy nie? - kup nowy dysk, na starym nie można
    polegać. czy w i3(nowym) czy w i7(starym) dysk kosztuje tyle samo, a ty
    raz go doliczasz, raz nie. poszukaj starej płyty i procka i7, ryzena,
    albo olej nasze rady i kup i3
    Dla mnie koniec dyskusji

    ToMasz