  • 81. Data: 2011-02-07 15:54:00
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 14:13, topek wrote:

    > :]
    >
    > "madry glupiemu ustepuje,
    > ale co gdy glupi sie z tego nie raduje?"

    I dlatego swiatem zadza idioci..

    Kamil

  • 82. Data: 2011-02-07 20:02:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-07 13:23, topek pisze:
    (...)
    > Alez ja sie w ogole nie denerwuje.

    Tak trzymaj ;)

    > Raczej zdumiewa mnie taka socjotechnika dla ubogich i smieszy to zaraz potem.
    > To tylko moja litosc budzi, jesli ktos w tak "wyszukany" sposob, "pograza"
    > adwersarza.

    Eeeee - parę lat temu napisałem, że konik postępuje jak absolwent kursu
    asertywności dla przedstawicieli handlowych. Ten poziom, ta
    argumentacja, takie zachowania.

    > I tak tego nie zmienimy :)

    A co tu zmieniać? Wielu takich. Internet nie leczy psychoz, najwyżej je
    potęguje. Dodatkowo wiele osób wprost pokazuje, że kontakt z
    rzeczywistością straciło dawno temu.

    > Od niego az biej przekonanie o swojej zajebistosci :)

    Bezwzględnie ;)

    > Wiec na zdrowie.

    Nie ma ;)

    > Gbur manipulujacy cytaty, przekonany o swojej zajebistosci, to o prostu jeden
    > z lepszych mixow :) High End gburowatosci i zenujacych zagrywek.

    Fakt, indywiduów zachowujących się w ten sposób wielu nie ma.

    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    futrzak - również ;)

  • 83. Data: 2011-02-08 13:10:32
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 7 Lut, 13:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > No masz.

    tak tylko zapytam,
    dlaczego zmieniasz jego (Topka wypowiedzi) w cytatach?
    Przecież napisał "naprawde masz cos z banka"

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 84. Data: 2011-02-08 13:19:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >tak tylko zapytam,
    >dlaczego zmieniasz jego (Topka wypowiedzi) w cytatach?

    Podstawiam mu lusterko, żeby sam się mógł w swoich epitetach przejrzeć, bo
    pasują jak ulał.
    Jeśli wolałbyś, żebym w zamian obrzucił go epitetami mojego autorstwa, to
    źle trafiłeś.
    Cytatów nie zawierających epitetów nie zmieniam.

  • 85. Data: 2011-02-08 13:22:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 04:10:32 -0800 (PST), Cynio napisał(a):

    > tak tylko zapytam,
    > dlaczego zmieniasz jego (Topka wypowiedzi) w cytatach?
    > Przecież napisał "naprawde masz cos z banka"

    bo koniotrzep tak ma, i z tego powodu sporo osób tutaj ma go w plonkownicy,
    z której zjeba wyciągasz. Wyciągasz go równiez innym, którzy maja go w
    plonkownicy z innych powodów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 86. Data: 2011-02-08 13:34:08
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 8 Lut, 13:19, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Podstawiam mu lusterko, żeby sam się mógł w swoich epitetach przejrzeć, bo
    > pasują jak ulał.

    hmm to skoro nie wstydzisz się swoich słów (a słowa mam coś z banka to
    Twoje, a nie poprzednika) rób tak aby każdy widział, ze to Twoje złote
    myśli.

    > Jeśli wolałbyś, żebym w zamian obrzucił go epitetami mojego autorstwa, to
    > źle trafiłeś.

    nie, nie wolałbym, ale tez nie chciałbym aby ktoś cytując moje słowa
    je zmieniał.
    Ty byś chciał?

    > Cytatów nie zawierających epitetów nie zmieniam.

    to cudownie
    Mówisz dużo o kulturze ale chyba niezbyt kulturalne jest to co robisz.
    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 87. Data: 2011-02-08 13:42:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > pasują jak ulał.

    >hmm to skoro nie wstydzisz się swoich słów (a słowa mam coś z banka to

    BTW: akurat w tym cytacie zmieniłem JEDNO słowo i DWIE literki, więc jakim
    cudem miałbym być autorem większej ilości słów?
    Coś Ci się logika posypała.
    W każdym razie podziękuję za Twe światłe rady, skieruj swoją filozofię w
    innym kierunku, ja jakoś nie jestem nią zainteresowany, jako że więcej w
    niej mankamentów i kalizmu niż rzeczywistej troski o cokolwiek.

    > Jeśli wolałbyś, żebym w zamian obrzucił go epitetami mojego autorstwa, to
    > źle trafiłeś.

    >nie, nie wolałbym, ale tez nie chciałbym aby ktoś cytując moje słowa
    >je zmieniał.

    Nie bluzgaj - nie będziesz miał problemów.
    To JEDYNY skuteczny sposób.

    >Mówisz dużo o kulturze ale chyba niezbyt kulturalne jest to co robisz.

    Jest tak z 1000 razy bardziej kulturalne niż napisanie steku bluzgów czy
    innych epitetów, więc nie bardzo rozumiem czemu akurat to Cię nie
    zainteresowało i siedziałeś cicho?
    Czyżbyś się obawiał reakcji innych, jak też zaczniesz kogoś bluzgać, czyli
    bliższa ciału koszula?

  • 89. Data: 2011-02-08 14:08:19
    Od: Cynio <c...@g...com>

    On 8 Lut, 13:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Cynio" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:
    > BTW: akurat w tym cytacie zmieniłem JEDNO słowo i DWIE literki, więc jakim
    > cudem miałbym być autorem większej ilości słów?

    hmm to tak samo jak w wyrazie "morwa" i "kurwa" jedno słowo i raptem
    dwie literki ale jakby znaczenie i sens może być zupełnie różny

    > Coś Ci się logika posypała.
    > W każdym razie podziękuję za Twe światłe rady, skieruj swoją filozofię w
    > innym kierunku,

    nie zmieniaj wypowiedzi poprzedników - moja filozofia nie bedzie
    kierowała się w Twoja stronę,
    to jedyny skuteczny sposób

    > ja jakoś nie jestem nią zainteresowany, jako że więcej w
    > niej mankamentów i kalizmu niż rzeczywistej troski o cokolwiek.

    > Nie bluzgaj - nie będziesz miał problemów.

    zapytałem czy chciałbyś aby ktoś zmieniał Twoje wypowiedzi, odpowiesz?

    > Jest tak z 1000 razy bardziej kulturalne niż napisanie steku bluzgów czy
    > innych epitetów, więc nie bardzo rozumiem czemu akurat to Cię nie
    > zainteresowało i siedziałeś cicho?

    bo zmieniasz słowa poprzedników, google to zapamięta, ktoś inny
    przeczyta tylko Twoje cytowanie i zmienia się zupełnie kontekst.
    Skoro chciałeś napisać, że Topek ma coś z bańką to to napisz, a nie
    zmieniaj jego wypowiedzi.

    > Czyżbyś się obawiał reakcji innych, jak też zaczniesz kogoś bluzgać, czyli
    > bliższa ciału koszula?

    Ładnie można by to zmienić na "Czyżbym się obawiał reakcji innych, jak
    też zaczne kogoś bluzgać, czyli bliższa ciału koszula", zmieniłem
    trochę więcej bo 5 literek

    --
    Pozdr.
    Cynio