  • Data: 2012-04-05 23:13:51
    Temat: Re: pomysly na programy
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-05, Kacper Brodzki <k...@g...com> wrote:
    > Skoro o pomysły tak trudno, to może warto tutaj je zapisać?
    > To co na razie udało mi się wymyślić:
    > -System zarządzania wersją,

    git? Mercurial? SVN? RCS? Czy coś innego masz na myśli?

    > -interpreter wraz z językiem

    Python, Lua czy inny JavaScript?

    Słabo u ciebie z pomysłami. Ja na mam swoich czekających na realizację
    kilkanaście, choćby przepisanie brokera XML-RPC w C albo multiplekser
    połączenia, takoż do przepisania (tym razem w Erlangu).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot