  • 11. Data: 2009-04-20 06:43:24
    Temat: Re: pompa sprzęgła -tech problem hayabusa
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    WIADRO pisze:

    > jedna jest w na tłoczku, a druga - o którą ci chodzi?? gdzie ona?
    > i w którym serwisie najlepiej zamówić?

    http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Suzuki/S
    U-04-2005-2579.gif

    wymienilem czesc nr 32 i 24 i przestalo lac,
    w ostatecznosci jak nie pomoze to 70$ kosztuje caly wysprzeglik.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 12. Data: 2009-04-25 09:26:21
    Od: "Grosik" <m...@p...onet.pl>

    Niestety trapi to wszystkie Suzuki wyposazone wlasnie w taki wysprzeglik -
    Buza, SV, TL etc.
    Pada regularnie po 20-30 kkm.
    Ja, zeby nie podchodzic do tematu wymienilem caly wysprzeglik. Z tego co
    pamietam koszt 2 lata temu cos kolo 300PLN.
    Mozna z tym jezdzic przez pare tysiecy km, ale w pewnym momencie problem tak
    sie nasila, ze sa plamy pod motocyklem :)

  • 13. Data: 2009-04-27 12:37:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    zrobiłem, sprawdziłem , przejechałem wczoraj koło 500km i dużo lepiej-
    pewniejsza praca sprzęgła, nie cieknie itp
    niczego nie kupywałem,
    dałem kolesiowi inż. z orlenu który zajmuje najróżniejszymi podobnymi
    sprawami zrobił mi to,
    wytoczył i 'wbil' nieco twardszy materiał na to miejsce technika
    posuwowo-obrotową jaką tam.. nie spamiętałem,
    efekt:
    http://www.bikepics.com/pictures/1648549/

    szukałem uszczelki, mieli podobną, jednak średnica zewnętrzna o
    dziesiątki setne mniejsza, więc odpuściłem tym bardziej że po
    oględzinach była w b. dobrym stanie
    dlaczego taką opcję wybrałem, bo skubańce do tej pory tego cylinderka
    nie poprawili, a myślę że ten wytrzyma więcej niż oryginalny, mimo że
    to ogólnie niewielki koszt jest, inczej zwał że po fabryce poprawiam,
    taki tuning mechaniczny ;)

    --
    wiadro