  • 1. Data: 2009-09-19 20:25:47
    Temat: pomoc w wyborze sprzetu do telewizji cyfrowej
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    Witam

    Jako ze jestem kompletnie zielony w temacie platform cyfrowych chcialbym
    prosic o pomoc w wyborze odpowiedniego sprzetu.
    Chcialbym podpisac umowe z Cyfra+, ale z tego co czytam oferuja beznadziejny
    dekoder HD z nagrywarka, dlatego szukam czegos na wlasna reke.
    Co musze kupic zeby :
    1. Miec obraz HD z mozliwoscia nagrywania programu innego niz ten ktory
    ogladam.
    2. Oczywiscie moc na tym czyms ogladac cyfre +
    3. Moc tego czegos uzyc do ogladania TVP HD
    Oczywiscie cena gra role, ale nie chcialbym kupic jakiegos najtanszego
    badziewia, ktore bedzie na poziomie tunera z cyfry +.
    Wszystkim z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-19 22:22:08
    Temat: Re: pomoc w wyborze sprzetu do telewizji cyfrowej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości news:

    > Oczywiscie cena gra role, ale nie chcialbym kupic jakiegos najtanszego
    > badziewia, ktore bedzie na poziomie tunera z cyfry +.
    > Wszystkim z gory dziekuje za pomoc.

    Najtaniej wyjdzie pvr z Cyfry+. ;-)
    Jego wady nie są aż tak duże, żeby było warto wykładać kilka tys za
    dwugłowicowy tuner HD.

  • 3. Data: 2009-09-20 06:19:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Najtaniej wyjdzie pvr z Cyfry+. ;-)
    > Jego wady nie są aż tak duże, żeby było warto wykładać kilka tys za
    > dwugłowicowy tuner HD.

    Poza tym "Cyfrowy" PVR ma trzy głowice: 2x DVB-S2 i 1x DVB-T. Inny który
    by miał taką możliwość kosztowałby czapkę pieniędzy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2009-09-20 11:04:00
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    weż w cyfrze philipsa 7201. ja mam, odbieram cyfre z hd i farfałówke również
    z tvp hd. nagrywa i nawet ma tuner dvb-t któy z ziemi też odbiera kilka
    kanałów

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2009-09-21 06:14:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    cztery pisze:
> [...]
    > Oczywiscie cena gra role, ale nie chcialbym kupic jakiegos najtanszego
    > badziewia, ktore bedzie na poziomie tunera z cyfry +.

    polecam azbox premium hd.
    soft linux, duże możliwości - wi-fi, ftp, samba, youtoube...
    można zgrywać materiał z dysku na kompa i odwrotnie.
    ma miejsce na głowice dvb-t.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-09-21 07:58:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > polecam azbox premium hd.

    Z tego co widzę nie spełnia wymogów, brak drugiej głowicy.

  • 7. Data: 2009-09-21 08:45:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Z tego co widzę nie spełnia wymogów, brak drugiej głowicy.

    jest tylko nie w standardzie, trzeba dokupić.
    różnica jest taka, że można nagrywać kilka programów
    jednocześnie.
    w dreambox`ie mówią o 16-stu

  • 8. Data: 2009-09-21 08:49:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jest tylko nie w standardzie, trzeba dokupić.

    A jaka cena?

  • 9. Data: 2009-09-21 08:56:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A jaka cena?

    jeszcze nie wiem, klient któremu montowałem ma dostać w tym tygodniu
    odpowiedź.

  • 10. Data: 2009-09-21 09:36:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jeszcze nie wiem, klient któremu montowałem ma dostać w tym tygodniu
    > odpowiedź.

    Ale pewnie kilkaset zł to minimum, więc w sumie koszt takiego urządzenia to
    gdzieś 2000 zł.
    Cholernie drogo, jeśli to wszystko tylko po to aby nie narażać się na
    rzekome wady pvr Cyfry (obecnie za darmo w wynajmie).
    Ja bym tyle nie wydał, zwłaszcza że już htpc wychodzi taniej.