    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pomoc drogowa
    Date: Mon, 7 Sep 2020 10:43:57 +0100

    On 04/09/2020 07:01, J.F. wrote:
    > jak czlowiekowi stanie auto gdzies w Polsce ... to gdzie szukac pomocy ?
    >
    > Google zostaje, czy bylo se kupic assistanse ?
    >
    > J.

    W poprzednim aucie mialem assistance na EU i raz sie przydalo jak sie
    membranki w pompie wysokiego cisnienia w Z22YH poddaly.

    W akutalnym nie mam, planowalem dokupic jak sie gwarancja skonczy ale do
    tej pory tego nie zrobilem. Jak nie zapomne to zrobie przed kolejnym
    wyjazdem za granice na wszelki wypadek. Im auto mlodsze tym koszt nizszy.