  • Data: 2020-09-07 11:42:08
    Temat: Re: pomoc.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecinki i spacje są do przełknięcia. Mnie to irytuje tylko to losowe
    > wciskanie enterów w tekście. :)

    Owszem kończę czasem zdanie po kropce enterem.
    Robię to odruchowo po takiej liczbie znaków gdzie mniej więcej czytnik
    sam by zawijał.
    Coś jak ta wajcha w maszynie do pisania przesuwająca wiersz do góry.
    Ale tylko czasami coś się z tym później dzieje - tzn u mnie
    przed wysłaniem i w wysłane wygląda normalnie, tylko
    coś po drodze formatuje ten tekst i linijki się łamią.
    Nie rozumiem tego.
    Jak zrozumiem, to pewnie przestanę to robić.

    PS
    Ale to chyba i tak lepiej niż jedna linijka jak u Zenka.