    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pomoc.
    Date: Tue, 8 Sep 2020 09:13:11 +0200
    <ritolg$rlq$1@gioia.aioe.org> <6...@4...net>
    <rj01dr$kb0$1@gioia.aioe.org> <5f53bca3$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <rj0h2l$14qu$1@gioia.aioe.org>
    <5f53e756$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f54def2$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f54f84d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200907101028.18bf6453@mateusz>
    <5f560070$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200907121404.3f14b651@mateusz>
    <5f563a6d$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200907160446.6ceed6bb@mateusz>
    <1gugo5z0g4soe$.ar6oy3mtmq89.dlg@40tude.net>

    2020-09-08 o 06:41 +0200, J.F. napisał:

    > A moj zostawia oryginal. Ale ma opcje "przeformatuj akapit".
    >
    > A jak twoj zawija ... to jak przybedzie cytowan i sie linijki wydluza,
    > to sie robi misz-masz.

    Nigdy nie zaobserwowałem miszmaszu, i nie przyszło mi się zastanawiać
    dlaczego. Teraz sprawdziłem - otóż Claws Mail bardzo sprytnie
    re-formatuje długaśne cytaty. Tutaj przykład:

    https://imgpile.com/i/uYstoP

    Fajnie ktoś to wydumał. Na tyle fajnie, że przez wiele lat używania
    tego nie zauważyłem (Clawsa używam do newsów jakoś od kilkunastu
    miesięcy, ale wcześniej długo i intensywnie używałem do maili).

    Mateusz