eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypomiar prądu w aucieRe: pomiar prądu w aucie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: pomiar prądu w aucie
    Date: Sun, 14 Dec 2014 12:21:31 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <m6jrr9$4e2$1@dont-email.me>
    References: <m6f387$900$1@dont-email.me> <5...@4...net>
    <m6frdo$euv$1@dont-email.me> <m6jkr1$i7$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 14 Dec 2014 11:21:13 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="c6efb3f84f12882342fdda80bd8394e4"; logging-data="4546";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19LHKDtWoM74sgKlMxjtcBu"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m6jkr1$i7$1@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:8KCaSV0GBFszO7iUiVTcdOgtiHg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675650 pl.misc.samochody:2551995
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-12-14 10:18, BartekK pisze:
    > W dniu 2014-12-12 o 23:49, dddddddd pisze:
    >>> A co w nim takiego prądożernego?
    >>
    >> moduły...
    >> a to nawigacja się przygotowuje tuż po otwarciu, a to wzmacniacz kręci
    >> wiatrakiem po zamknięciu, jakieś podświetlenia (lampka od skrzyni biegów
    >> - P - gaśnie chyba po pół godzinie więc dopiero wtedy moduł się usypia
    > No to już nie jest normalne. U mnie (też e61) lampka P na gałce biegów
    > gaśnie natychmiast (jakieś 1-2s po) zamknięciu auta (pilotem).

    wnioskuję że po lifcie (bo ja przed liftem mam lampkę obok gałki)


    >
    >> hmm o tym nie pomyślałem, może nawet ciągnie sporo więcej prądu przy
    >> rozruchu...
    > To byś odczuł znacznie, jako słabszy rozruch, bo przy normalnym rozruchu
    > pobór jest znaczy, spadek napięcia też, jakby pobór był znacznie większy
    > - to by w ogóle ci wszystko zdychało. Pamiętaj że tam jednak dość długi
    > kabel od rozrusznika do aku...

    no i właśnie obstawiam ten rozrusznik - niedawno faktycznie po jeździe i
    ok godzinnym postoju ciężko kręcił, jeszcze to sprawdzę ale wydaje mi
    się to najbardziej prawdopodobne

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: