-
Data: 2014-12-12 23:49:45
Temat: Re: pomiar prądu w aucie
Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-12-12 19:21, Tomasz Pyra pisze:
>
> A co w nim takiego prądożernego?
moduły...
a to nawigacja się przygotowuje tuż po otwarciu, a to wzmacniacz kręci
wiatrakiem po zamknięciu, jakieś podświetlenia (lampka od skrzyni biegów
- P - gaśnie chyba po pół godzinie więc dopiero wtedy moduł się usypia
> Bo jednak jak nie jeździsz na krótkich trasach, to albo masz za niskie
> napięcie ładowania, albo zepsuty akumulator, albo jakieś akcesoria zużywają
> prąd przez noc. Cudów nie ma :)
>
akumulator nowy (poprzedni też zły nie był, napięcia dawno nie mierzyłem
ale antyradar pokazuje i 14,6V
>> pełny stan
>> spoczynku osiąga po ponad pół godzinie (pobiera wtedy naście mA), ale
>> czuję że nie zawsze (bo mimo nowego akumulatora 100 czy 110Ah i tras
>> min. 2x30 km autostradą praktycznie codziennie co jakiś czas słabo kręci
>> i trzeba go doładować). Normalnym w tym aucie jest że do pół godziny
>> moduły się usypiają (tuż po zamknięciu jest kilka amper, później
>> stopniowo spada, po otwarciu auto ciągnie kilkanaście A, ale to też w
>> jego przypadku normalne)
>
> Nie sądzę żeby to było normalne - kilkanaście amper to będzie jakieś 200W.
jest to norma w e60 - tuż po zamknięciu auta pobór prądu spada z
kilkunastu do kilku A dość szybko i później stopniowo się wycisza
> No chyba że jakieś grzanie foteli Ci się włącza żebyś miał ciepło jak
> wsiądziesz.
> Kilka amper po zamknięciu to też wydaje się być sporo za dużo - może przez
> kilka sekund po wyłączeniu silnika, (domykanie szyb itp.) ale nie dłużej.
różne fora o tym aucie mówią że to normalne, tylko że wydaje mi się że
nie jest tak za każdym razem - sądzę że problemem jest jakiś moduł który
raz na kilka razy się nie wygasi i ciągnie prąd całą noc. Nie mam na
tyle `czasu żeby codziennie podłączać miernik, dlatego chciałbym
zamontować coś na stałe
>
> Natomiast przy 100Ah to nadal powinno się wyrabiać.
>
> A może jakiś problem z rozrusznikiem?
> Widziałem już taki który słabo kręcił - okazało się że jakieś smołopodobne
> uszczelnienie się stopiło, wpłynęło do środka i się tam kręciło wewnątrz
> silnika.
hmm o tym nie pomyślałem, może nawet ciągnie sporo więcej prądu przy
rozruchu...
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.14 23:50 dddddddd
- 12.12.14 23:58 Czesław Wiśniak
- 13.12.14 11:26 Tomasz Pyra
- 13.12.14 11:58 AlexY
- 13.12.14 13:57 re
- 13.12.14 15:41 pawel
- 13.12.14 15:51 platformowe głupki
- 13.12.14 16:24 J.F.
- 13.12.14 17:10 Adam
- 13.12.14 17:17 platformowe głupki
- 13.12.14 17:24 re
- 13.12.14 18:47 RoMan Mandziejewicz
- 13.12.14 19:00 AlexY
- 13.12.14 19:38 J.F.
- 13.12.14 22:47 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=