  • 31. Data: 2012-01-14 20:06:31
    Temat: Re: polsprzeglo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** DoQ pisze tak:

    > Dziwne, dość dawno ukończyłem kurs ale do dziś pamiętam jak
    > instruktor wbijał mi takie rzeczy do głowy, podobnie jak "noga ze
    > sprzęgła!"

    Dopiero dziś z filmiku o Syrence i dobrym złym\kierowcy dowiedziałem
    się skąd wzieło się to głupkowate powiedzonko "jazda na półsprzegle"

    a to ma być "jazda na pół sprzęgła" które zostało przekręcone.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 32. Data: 2012-01-16 12:47:58
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-12 21:58, to wrote:
    > begin J.F

    > Takiego to jeszcze nie widziałem.

    Nie będac aptekarzem, np:

    1st 5.08
    2nd 2.80
    3rd 1.78

    > o to właśnie chodzi.

    Kwestia samochodu i umiejętności operowanie pedałem.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 33. Data: 2012-01-16 13:16:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Nie będac aptekarzem, np:
    >
    > 1st 5.08
    > 2nd 2.80
    > 3rd 1.78

    Co to za wehikuł? ;)

  • 34. Data: 2012-01-16 13:54:30
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-16 13:16, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Co to za wehikuł? ;)

    Tzn ma wyższe biegi również - nawet w sumie 6-c :-)

    Skrzynia ZF GS6-53DZ z np. E46 330D

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik