  • Data: 2015-11-05 10:14:36
    Temat: Re: polskie tablice
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 listopada 2015 15:55:45 UTC+1 użytkownik Marcin Kiciński napisał:
    w kraju patologicznych
    > kombinatorow i w efekcie takich zmian, wiekszosc jezdzilaby bez zadnego OC
    > i byloby to duzo trudniejsze do weryfikacji niz dzisiejszy wymog posiadania
    > OC na samochod.

    To prawda ale to smutne. To jak z progami spowalniającymi, 1/100 debili jeździ za
    szybko - to stawia się próg dla 99 normalnych. I to te 99 jeszcze tych progów żąda.

    Co do ubezpieczeń OC to myślę, że dla wszystkich byłyby wygodne ubezpieczenia OC
    ogólne, czy w kogoś wjedziesz samochodem, czy zalejesz mieszkanie, czy wybijesz szybę
    to masz OC. Dodatkowo obowiązkowe OC dla firm (koparki, autokary) ale ty chyba już
    funkcjonuje. Powszechność gwarantowała by niską cenę na osobę. Trochę jak
    brrrrr....zus.