  • 11. Data: 2021-12-10 14:06:27
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2021 19:27, J.F wrote:
    > Izera ... nie ... Vosco EV2
    >
    > https://ev.auto-swiat.pl/testy/vosco-ev2-jezdzilismy
    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > nawet fajnie wyglada ... szkoda, ze pojdzie na smietnik ..
    >
    > Jak to zarejestrowali?
    > SAM czy jakis eksperymentalny?

    W sumie ladny. Mam nadzieje, ze nie pojdzie na smietnik.

  • 12. Data: 2021-12-10 21:17:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-09 o 21:02, Shrek pisze:

    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > I w sumie dobrze - na ramie, czyli demonstrator... w sumie nie wiadomo
    > czego, bo nawet trudno mówić o technologii.

    Podobno na własnym podwoziu.
    https://www.youtube.com/watch?v=C4Re6gTQJs0

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2021-12-10 21:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2021 o 21:17, RadoslawF pisze:

    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > Podobno na własnym podwoziu.
    > https://www.youtube.com/watch?v=C4Re6gTQJs0

    A dla czytających albo chociaż w której minucie mniej więcej?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-12-11 13:34:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-10 o 21:35, Shrek pisze:

    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > A dla czytających albo chociaż w której minucie mniej więcej?

    Dla tylko czytających tej informacji nie znalazłem.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-12-11 13:39:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2021 o 13:34, RadoslawF pisze:

    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > Dla tylko czytających tej informacji nie znalazłem.

    No to trudno. Sorry ale nie będę oglądał dla jednego zdania 15
    minutowego materiału, z kolesiem którego nie trawię, na temat który jest
    w sumie bez znaczenia;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-12-11 20:18:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.12.2021 o 14:06, K pisze:

    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    > W sumie ladny. Mam nadzieje, ze nie pojdzie na smietnik.

    A to jest jakiś problem by zaprojektować ładny wygląd samochodu? Nie
    było konkursów? Nie można zrobić 3 różnych wyglądów z tym samym napędem
    itp itd?

  • 17. Data: 2021-12-12 09:32:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2021 o 20:18, ii pisze:

    > A to jest jakiś problem by zaprojektować ładny wygląd samochodu?

    Oczywiście - to jeden z większych problemów - zaprojektować karoserię -
    nie ważne czy ładną czy brzydką. Dlatego większość "polskich samochodów"
    jest na ramie;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-12-13 14:26:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >A to jest jakiś problem by zaprojektować ładny wygląd samochodu? Nie
    >było konkursów? Nie można zrobić 3 różnych wyglądów z tym samym

    Mozna. VW/Audi/Skoda/Seat/...

    Tylko jeszcze trzeba miec zbyt na tyle duzy, aby to bylo oplacalne.

    J.

  • 19. Data: 2021-12-13 14:26:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/12/2021 19:18, ii wrote:

> [...]
    >
    > A to jest jakiś problem by zaprojektować ładny wygląd samochodu? Nie
    > było konkursów? Nie można zrobić 3 różnych wyglądów z tym samym napędem

    Tak, patrzac na to co teraz odpierdala BMW i Hyundai w najnowszych
    modelach to odnosze wrazenie, ze jest to trudna rzecz. W/w wygladaja
    jakby je zaprojektowal niewidomy z choroba Perkinsona.

  • 20. Data: 2021-12-13 14:29:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 09/12/2021 20:27, J.F wrote:
    -polskim-samochodem-elektrycznym-test-pierwsza-jazda
    /vyeygwx

    >Chciałbym zobaczyć *jeden* kluczowy element tego samochodu, który
    >usprawiedliwia słowo "polski". W artykule jednye co udało mi się
    >wyczytac, to że "oprogramowanie" napisali u nas. To jest mniej więcej
    >nic, jeśli chodzi o produkcję.

    Takie czasy.
    Co w iphone jest amerykanskiego ?

    J.