  • 71. Data: 2017-03-10 20:51:45
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 20:28:27 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Nie pochwalić, tylko jest przepis zabraniający sprzedaży nowego
    > mieszkania, jeśli nie ma dla niego miejsca parkingowego.

    Ale czemu podnosnik, a nie np dwa poziomy ?

    > Omija
    > się to na przykład budując substandardowe noclegownie z lokalami
    > po kilkanaście metrów, robiące na papierach hotelu. Sprzedać pokój
    > w hotelu (jako udział) jakoś się daje.

    A co potem - przekwalifikowac, czy podatki placic ?

    J.

  • 72. Data: 2017-03-10 21:04:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale czemu podnosnik, a nie np dwa poziomy ?

    Pomieszczenie musi mieć określoną wyskość, strop też dość tęgi.
    Automobil niższy jest.

    > A co potem - przekwalifikowac, czy podatki placic ?

    Płacić. Metr w takiej przechowalni korpoludków i tak drogo wychodzi.

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2017-03-10 22:02:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 21:04:40 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Pomieszczenie musi mieć określoną wyskość, strop też dość tęgi.
    > Automobil niższy jest.

    Ale musi byc garaz na 2 auta wysoki, czyli 4m, plus 2m dziury w
    podlodze - to juz razem 6m.
    Na oko starczyloby na 2 poziomy.

    J.

  • 74. Data: 2017-03-14 10:54:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 10 marca 2017 19:23:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >facepalm

    Nade mna mnie ten facepalm, nad narodem, nad PO ? :-)

    >Małobite naprawia sam kierowca. Albo wyrzuca i kupuje następnego.

    I powoli do niego dociera, ze to coraz drozej wychodzi i moglby
    jezdzic nowym.

    A jak fabryka postawi roboty ?

    Zajdla polecam.

    J.

  • 75. Data: 2017-03-14 13:14:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-14 o 10:54, J.F. pisze:
    > A jak fabryka postawi roboty ?
    Ponoć maja być opodatkowane. Z podatków będą płacić za nic nie robienie. :-)
    http://antyweb.pl/roboty-opodatkowanie/

    Robert

  • 76. Data: 2017-03-14 13:42:32
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 21:15:02 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ponoć maja być opodatkowane. Z podatków będą płacić za nic nie robienie. :-)
    > http://antyweb.pl/roboty-opodatkowanie/

    No, to dopiero będzie katastrofa. Dzisiaj jedne państwa mają podatki niższe, inne
    wyższe- to powoduje że jakiś tam mały procent ludzi się przenosi, większy procent
    fabryk, a największy kapitału. Ludziom się nie chce, fabryk wszystkich się nie da bo
    ludzie się tam nie przeprowadzają, więc nie ma komu pracować w tych fabrykach
    przeniesionych, z kapitałem podobnie, choć w mniejszym stopniu w czasach internetu.
    Jednym słowem, jeszcze jako tako się to trzyma obecnie. A teraz wyobraź sobie
    przyszłość: ludzie już niczego fizycznego nie wytwarzają, tylko roboty po nocach
    produkują nasze komputery, meble, samochody, wszystko. Wtedy wszystkie kraje
    opodatkują roboty, ale jeden kraj się wyłamie i nie opodatkuje. Następnego dnia
    wszystkie fabryki są pakowane na statki i wywożone do tego kraju, bo maszyn nie
    trzeba pytać czy chcą się przeprowadzić. Oczywiście cały kapitał popłynie za nimi, bo
    kto chce obracać pieniądzem w kraju gdzie niczego się nie wytwarza. A wszystkie
    pozostałe kraje będą żyć w biedzie, bo nikt w nich nie będzie płacić podatków. Małe
    piwo jak reszta świata zagrozi temu wyłamanemu krajowi interwencją zbrojną i on się
    ugnie. A jeśli to będzie supermocarstwo i nie przestraszy się żadnych gróźb?

  • 77. Data: 2017-03-14 14:34:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wańkowski napisał:

    >No, to dopiero będzie katastrofa. [...]
    >A jeśli to będzie supermocarstwo i nie przestraszy się żadnych gróźb?

    Cło.

    Tylko ... jak odroznic robota od np tokarki CNC czy automatycznej
    linii np rozlewajacej mleko.
    Podatek od maszyn w ogolnosci ?

    Najlepiej upanstwowic wszystkie maszyny :-)

    J.

  • 78. Data: 2017-03-14 15:05:41
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 22:35:03 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Cło.

    No, kto się pierwszy wyłamie z tego cła?

  • 79. Data: 2017-03-14 15:19:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 14 marca 2017 22:35:03 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > W dniu wtorek, 14 marca 2017 21:15:02 UTC+9 użytkownik Robert

    >No, kto się pierwszy wyłamie z tego cła?

    W jakim sensie wylamie ?

    Powiedzmy, ze Chiny robia tanio samochody, a my nakladamy clo na
    chinskie samochody, skoro nie mozemy podatku na roboty.

    Pytanie to jest, jak to sie skonczy - Chinczycy beda jezdzic
    samochodami, a nasza gospodarka upadnie ... a potem upadnie i chinska,
    a potem wszedzie zapanuje komunizm :-)

    J.

  • 80. Data: 2017-03-14 16:34:47
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-14 o 15:19, J.F. pisze:

    > Pytanie to jest, jak to sie skonczy - Chinczycy beda jezdzic
    > samochodami, a nasza gospodarka upadnie ... a potem upadnie i chinska, a
    > potem wszedzie zapanuje komunizm :-)

    Roboty będą pracować i płacić podatki. Idealni pracownicy i płatnicy.
    Ludzie będą robić to co lubią i potrafią. Zazdroszczę przyszłym pokoleniom.
    Każdemu według potrzeb, od każdego według zdolności. ;)

    WM