-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: polski kierowca
Date: Thu, 3 Dec 2020 19:47:46 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 33
Message-ID: <rqbbs9$6a7$1@news.icm.edu.pl>
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: affb220.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1607021257 6471 95.49.131.220 (3 Dec 2020 18:47:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2020 18:47:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
In-Reply-To: <5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688220
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.11.2020 o 10:20, T. pisze:
> W dniu 2020-11-24 o 22:59, Budzik pisze:
>> Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...
>>
>>> Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach
>>> i eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej
>>> oczywisty - te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie
>>> wiem, ale z pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i
>>> Trabantów, a nie do współczesnych samochodów.
>>
>> Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
>> zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
>> (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
>> i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)
>>
>> Doswiadczony kierowca wie ze co drugi uczestnik ruchu moze byc tego
>> typu i nie chce zeby oni mogli jezdzic szybciej.
>>
>
> Ograniczeń nie stawiają idioci. Możesz nie wiedzieć, że np. za chwilę
> zmieni się przyczepność asfaltu albo za wzniesieniem tworzą się korki i
> jak nie zwolnisz to możesz mieć dzwon z ostatnim stojącym. A trudno
> uszczegóławiać ograniczenia - stosuje się zatem wersję bezpieczniejszą
> (np. ograniczenie jest na stałe, choć de facto zagrożenie występuje w
> określonych porach dnia lub po deszczu).
> Tu jest trochę przypadków z tylko jednego miejsca:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=KJH-Lo206vc
>
> A takich jest więcej...
Do tego są znaki ostrzegawcze a nie ograniczenia. Do informowania o
trudności trasy 3 kolory wystarczą.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=