-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: polski kierowca
Date: Thu, 3 Dec 2020 19:47:46 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 33
Message-ID: <rqbbs9$6a7$1@news.icm.edu.pl>
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: affb220.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1607021257 6471 95.49.131.220 (3 Dec 2020 18:47:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2020 18:47:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
In-Reply-To: <5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688220
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.11.2020 o 10:20, T. pisze:
> W dniu 2020-11-24 o 22:59, Budzik pisze:
>> Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...
>>
>>> Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach
>>> i eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej
>>> oczywisty - te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie
>>> wiem, ale z pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i
>>> Trabantów, a nie do współczesnych samochodów.
>>
>> Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
>> zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
>> (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
>> i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)
>>
>> Doswiadczony kierowca wie ze co drugi uczestnik ruchu moze byc tego
>> typu i nie chce zeby oni mogli jezdzic szybciej.
>>
>
> Ograniczeń nie stawiają idioci. Możesz nie wiedzieć, że np. za chwilę
> zmieni się przyczepność asfaltu albo za wzniesieniem tworzą się korki i
> jak nie zwolnisz to możesz mieć dzwon z ostatnim stojącym. A trudno
> uszczegóławiać ograniczenia - stosuje się zatem wersję bezpieczniejszą
> (np. ograniczenie jest na stałe, choć de facto zagrożenie występuje w
> określonych porach dnia lub po deszczu).
> Tu jest trochę przypadków z tylko jednego miejsca:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=KJH-Lo206vc
>
> A takich jest więcej...
Do tego są znaki ostrzegawcze a nie ograniczenia. Do informowania o
trudności trasy 3 kolory wystarczą.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=