-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: polski kierowca
Date: Thu, 3 Dec 2020 19:47:46 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 33
Message-ID: <rqbbs9$6a7$1@news.icm.edu.pl>
References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: affb220.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1607021257 6471 95.49.131.220 (3 Dec 2020 18:47:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2020 18:47:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.0
In-Reply-To: <5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688220
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.11.2020 o 10:20, T. pisze:
> W dniu 2020-11-24 o 22:59, Budzik pisze:
>> Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...
>>
>>> Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach
>>> i eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej
>>> oczywisty - te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie
>>> wiem, ale z pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i
>>> Trabantów, a nie do współczesnych samochodów.
>>
>> Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
>> zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
>> (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
>> i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)
>>
>> Doswiadczony kierowca wie ze co drugi uczestnik ruchu moze byc tego
>> typu i nie chce zeby oni mogli jezdzic szybciej.
>>
>
> Ograniczeń nie stawiają idioci. Możesz nie wiedzieć, że np. za chwilę
> zmieni się przyczepność asfaltu albo za wzniesieniem tworzą się korki i
> jak nie zwolnisz to możesz mieć dzwon z ostatnim stojącym. A trudno
> uszczegóławiać ograniczenia - stosuje się zatem wersję bezpieczniejszą
> (np. ograniczenie jest na stałe, choć de facto zagrożenie występuje w
> określonych porach dnia lub po deszczu).
> Tu jest trochę przypadków z tylko jednego miejsca:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=KJH-Lo206vc
>
> A takich jest więcej...
Do tego są znaki ostrzegawcze a nie ograniczenia. Do informowania o
trudności trasy 3 kolory wystarczą.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=
- 2025-03-12 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-12 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-03-12 Prawo u polaczków
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=