  • 11. Data: 2010-02-11 17:54:04
    Temat: Re: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Piotr pisze:
    > Witam
    > Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne doświadczenia z polsatam.

    Popłakałem się...

  • 12. Data: 2010-02-12 10:37:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.02.2010 18:54, jo44 pisze:

    > Popłakałem się...

    ale z radości czy z żalu? ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 13. Data: 2010-02-12 20:44:37
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    pawell32 pisze:

    > ale z radości czy z żalu? ;-)

    "wzruszyła mnie Twoja historia"... :)

  • 14. Data: 2010-02-14 06:48:56
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Hm, nic nowego, to u nich norma

  • 15. Data: 2010-02-15 07:14:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jo44 pisze:

    > "wzruszyła mnie Twoja historia"... :)

    ale to nie była moja historia

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 16. Data: 2010-02-15 07:25:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    MAG pisze:
    > Hm, nic nowego, to u nich norma

    odpowiada się pod tekstem i usuń reklamę.

  • 17. Data: 2010-02-15 23:37:01
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    Ferdek_1 pisze:

    > Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
    >

    > ciach>
    >
    > olej Polsat, kup N-kę i będziesz zadowolony.
    > Większa oferta i programy w HD gratis, b. dobry dekoder z dyskiem .
    > Też miałem Polsat i się pożegnałem z nimi na zawsze !
    > Pozdro:

    Mnie tez to wzruszylo. ja mam podstawowy oraz Canal plus place w sumie
    29zl.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=