eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjapolsat cyfrowy - nigdy wiecejRe: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "MAG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: polsat cyfrowy - nigdy wiecej
    Date: Sun, 14 Feb 2010 07:48:56 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <hl86di$mn4$1@news.onet.pl>
    References: <hl0bkg$ph8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.92.142
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266130162 23268 80.51.92.142 (14 Feb 2010 06:49:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 06:49:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hl0bkg$ph8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6589
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:258887
    [ ukryj nagłówki ]

    Hm, nic nowego, to u nich norma

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hl0bkg$ph8$...@a...news.neostrada.pl
    ...
    > Witam
    > Chciałem opisać moje, niezbyt przyjemne do?wiadczenia z polsatam. Na
    > jednym z trzech posiadanych u nich abonamentów chciałem zrezygnować z HBO.
    > Wysłałem pismo w styczniu 2009 ( polecony z potwierdzeniem odbioru ), w
    > kwietniu, zgodnie z regulaminem, po 3- miesięcznym okresie mieli wył?czyć.
    > Oczywi?cie wył?czyli, ale komu? innemu, bo jak udało się im ustalić ( w
    > grudniu 2009 ), kto? błędnie wpisał numer karty i na mojej dalej HBO było.
    > Za to były też częste wył?czenia karty z powodu braku ?rodków ( dekodera
    > używał te?ć i miał wpłacać kwotę za pakiet familijny i tak robił ). W
    > grudniu ustalili, że to z ich winy, przekazali sprawę do jakie? ( chyba
    > nie istniej?cego ) działu technicznego, bo do końca stycznia nic się nie
    > zmieniło, dzisiaj sprawdzam i dalej jest pakiet familijny i HBO.
    >
    > Ich system ma jeszcze dwie ciekawe, niezbyt przyjazne klientowi
    > "funkcjonalno?ci"
    > W panelu klienta ICOK nawet jak jest niedopłata to i tak widać j? jako
    > wolne ?rodki
    > Dokonanie nadpłaty grozi przej?ciem ?rodków na pakiet dodatkowy ( jakby
    > inne konto lub subkonto ) i braknie ich na pakiet podstawowy familijny i
    > będzie wył?czona karta.
    >
    > Kiedy? miałem Cyfrę i przez kilka lat nie było problemów, zachciało mi się
    > zmienić operatora i teraz mam.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr
    >
    >
    >
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4864 (20100213) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
    >
    > http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
    >
    >

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4864
    (20100213) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: