-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
Date: Thu, 17 Feb 2011 13:16:28 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <ijj3it$7tv$1@inews.gazeta.pl>
References: <ijen90$ft9$1@inews.gazeta.pl> <op.vqyonezkpq3u2r@tech>
<ijguu2$4tl$1@inews.gazeta.pl> <ijh18a$dvu$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297944989 8127 83.13.241.83 (17 Feb 2011 12:16:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Feb 2011 12:16:29 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <ijh18a$dvu$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350721
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-16 18:24, Kamil pisze:
> On 16/02/2011 16:44, Arek wrote:
>> W dniu 2011-02-15 21:31, MM pisze:
>>
>>> W krajach skandynawskich jakoś jeździć zgodnie z przepisami potrafią, a
>>> u nas nie, trzeba mieć min +20 na liczniku.
>>
>> A to ciekawe, wszyscy zasuwają co najmniej +20, a i tak średnia prędkość
>> wychodzi duuuużo niższa niż jadąc zgodnie z ograniczeniami w krajach
>> skandynawskich. Cud jaki czy co?
>
> Masz jakies zrodlo tej rewelacji?
Poza własnymi doświadczeniami niestety nie.
> W zamian chetnie podesle dane
> dotyczace smiertelnosci na drogach. Zaszaleje i nie bede ograniczac sie
> do krajow skandynawskich, moge podeslac nawet cala europe zachodnia. To
> dopiero bedzie ciekawe.
Ale to ma ze sobą związek.
Przyjmijmy następującą sytuację. Masz do przejechania np. 500km.
Zakładasz jakąś w miarę realną średnią prędkość np. 70km/h, co daje Ci
ok 7h jazdy. Jadąc w dowolnym kraju europy (nawet Skandynawii) nie jest
problemem, bez łamania przepisów, osiągnięcie wyższej prędkość średniej.
Teraz jak jest w Polsce: zakładasz również 70km/h. Po 200km widzisz, że
masz duużo niższą, godzina dojazdu na miejsce cały czas się oddala.
Nawet największy kapelusznik zaczyna w pewnym momencie nadmiarowo
"nadrabiać", dodatkowo zmęczenie i irytacje swoje robią.
Efekt jest jaki każdy widzi.
Pozdrawiam,
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.11 13:18 Arek
- 17.02.11 13:51 Kamil
- 17.02.11 13:52 Kamil
- 17.02.11 15:25 z
- 17.02.11 16:53 Kamil
- 17.02.11 16:55 RadekNet
- 17.02.11 17:17 Seba
- 17.02.11 17:30 Adam Adamaszek
- 17.02.11 18:15 Cavallino
- 17.02.11 18:16 J.F.
- 17.02.11 18:24 J.F.
- 17.02.11 18:34 z
- 17.02.11 18:36 Kamil
- 17.02.11 18:33 Filip KK
- 17.02.11 18:34 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=