  • 1. Data: 2009-11-24 11:40:43
    Temat: poleccie jakis program...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    czy znacie może jakiś darmowy program który potrafi zmniejszyć naraz np. 100
    jpg-ów i zrobić z nich pokaz slajdów np we flashu?
    ew. czego użyć do seryjnego zmniejszenia zdjęć a czego do zrobienia takiego
    pokazu?
    kiedyś ktoś tutaj wrzucał swoje foto w postaci exe-ka który robił taki pokaz
    pod windowsem, tylko za diabła nie pamiętam czym,
    dzięki za wszelkie informacje,
    brat

  • 2. Data: 2009-11-24 11:55:33
    Temat: Re: poleccie jakis program...
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    bratPit[pr] wrote:
    > ew. czego użyć do seryjnego zmniejszenia zdjęć a czego do zrobienia
    > takiego pokazu?

    Do seryjnego zmniejszania zdjęć polecam SNS-Resizer, własnego autorstwa.
    Ostrzy na żyletkę.
    http://www.dobreprogramy.pl/SNSResizer,Program,Windo
    ws,13296.html

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 3. Data: 2009-11-24 12:54:31
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedyś ktoś tutaj wrzucał swoje foto w postaci exe-ka który robił taki
    > pokaz pod windowsem, tylko za diabła nie pamiętam czym,
    zaznaczasz fotki i w fast stone image viewer - konwertuj zaznaczone obrazy -
    ustawiasz rozmiary i rozszerzenia. w kreatorze robisz pokaz zaznaczonych.
    Pozdrawiam R.

  • 4. Data: 2009-11-24 14:34:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > kiedyś ktoś tutaj wrzucał swoje foto w postaci exe-ka który robił taki
    > pokaz pod windowsem, tylko za diabła nie pamiętam czym,

    Irfan view - obrabia batchowo i robi pokazy exe i screensavery, galerie w
    htmlu (prymitywne, ale zawsze) itd. Flasha chyba nie obsłguje, przynajmniej
    ja tak go nie używałem. Program łatwy, przyjazny, darmowy i po polsku.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2009-11-24 16:27:50
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał

> [...]
    pokaz
    > pod windowsem, tylko za diabła nie pamiętam czym,

    Z komercyjnych takie pokazy robią np. Pictures-to-exe i Pro Show Gold. Ale -
    chyba w niezłym momencie zapytałeś - akurat dziś (a dokładniej do jutra do 9
    rano) można za darmo ściągnąć i zainstalować prosty programik do robienia
    pokazów slajdó ze strony www.giveawayoftheday.com. Musisz tylko zdążyc z
    rejestracją do jutra do 9 rano - potem już trzaba za niego zapłacić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-11-25 08:35:45
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do seryjnego zmniejszania zdjęć polecam SNS-Resizer, własnego autorstwa.
    > Ostrzy na żyletkę.
    > http://www.dobreprogramy.pl/SNSResizer,Program,Windo
    ws,13296.html

    bardzo dobre efekty tylko obsługa...co prawda konsekwentna dla twoich
    programów ale długo szukałem [open file].

  • 7. Data: 2009-11-25 08:48:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bratPit[pr] pisze:
    > Witajcie,
    > czy znacie może jakiś darmowy program który potrafi zmniejszyć naraz np.
    > 100 jpg-ów i zrobić z nich pokaz slajdów np we flashu?

    Fast Stone ma kreator tworzący plik exe. Można w kreatorze dołączyć
    muzykę. Program jest darmowy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-11-25 10:37:41