  • 1. Data: 2003-11-23 01:42:49
    Temat: polaczenie z pol34
    Od: "Waldi" <w...@w...pl>

    Witam mam takie pytanie: czy nie wie ktos co jest grane ze lacazc sie z tpsa
    (InternetDSL) do Cyfronetu (POL34) sa "magiczne pingi na poziomie ok 1000ms
    i do tego sredno 10% pakietow jest gubionych. A swoja droga to do krakowa
    (z krakowa) do cyfronetu lacze sie przez Lodz??
    Pozdrwiam

    Waldi

  • 2. Data: 2003-11-23 02:19:39
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Waldi napisał w <bpou5u$s5g$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Witam mam takie pytanie: czy nie wie ktos co jest grane ze lacazc sie z
    > tpsa (InternetDSL) do Cyfronetu (POL34) sa "magiczne pingi na poziomie
    > ok 1000ms

    wie ktoś ;)

    > i do tego sredno 10% pakietow jest gubionych. A swoja droga to do
    > krakowa (z krakowa) do cyfronetu lacze sie przez Lodz??

    o ile dobrze wiem na poziomie E3 ;)

    trochę o tym http://fun.from.hell.pl/

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 3. Data: 2003-11-23 11:10:46
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Waldi <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Waldi
    > Powinieneś wiedzieć że cyfronet nie ma bezpośredniego łącza do tpsa, cały
    ruch krajowy z węzła cyfronetu obsługiwany jest przez telbank i dlatego
    możesz wchodzić do węzła cyfronetu przez Łódz. Jeśli chodzi o pingi to
    powinieneś wiedzieć iż cyfronet obsługuje wszystkie krakowskie uczelnie i
    ich sieć też jest przeciążona, a tak na marginesie to też im nie służy to iż
    cały ruch idzie przez inną sieć więc jeśli się jeszcze dołoży ruch telbanku
    to jak widzisz pingi mogą dochodzić do ok. 1000ms. Jedynie łącza zagraniczne
    mają bardzo dobrej przepustowości. Pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2003-11-23 13:39:17
    Od: Rafal <k...@N...autocom.pl>

    Waldi wrote:

> [...]
    > i do tego sredno 10% pakietow jest gubionych. A swoja droga to do krakowa
    > (z krakowa) do cyfronetu lacze sie przez Lodz??

    Cyfronet nie ma wlasnej bramki z TPSA, wiec wszystko oczym napisales nie
    jest spowodwane jakas awaria, lecz tak bylo zawsze.Polaczenie idzie przez
    lodz poniewaz tam znajduje sie bramka pol34<===>TPSA(34mb).

  • 5. Data: 2003-11-23 18:32:51
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 23 Nov 2003 11:10:46 +0000 (UTC) I had a dream that dragonite
    <d...@g...pl> wrote:
    > ruch krajowy z węzła cyfronetu obsługiwany jest przez telbank i dlatego
    > możesz wchodzić do węzła cyfronetu przez Łódz. Jeśli chodzi o pingi to

    Większej bzdury nie słyszałem...

> [...]

    > cały ruch idzie przez inną sieć więc jeśli się jeszcze dołoży ruch telbanku
    > to jak widzisz pingi mogą dochodzić do ok. 1000ms.

    Nie wiem, co piłeś wcześniej, ale nie pij tego więcej, a resztę
    zawartości wylej.

  • 6. Data: 2003-11-23 18:33:57
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 23 Nov 2003 13:39:17 +0000 (UTC) I had a dream that Rafal
    <k...@N...autocom.pl> wrote:
    > Cyfronet nie ma wlasnej bramki z TPSA, wiec wszystko oczym napisales nie
    > jest spowodwane jakas awaria, lecz tak bylo zawsze.Polaczenie idzie przez
    > lodz poniewaz tam znajduje sie bramka pol34<===>TPSA(34mb).

    Wcale tak nie było zawsze. Kolega widocznie bardzo krótko istnieje w
    sieci.

  • 7. Data: 2003-11-23 22:26:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > i do tego sredno 10% pakietow jest gubionych. A swoja droga to do krakowa
    > (z krakowa) do cyfronetu lacze sie przez Lodz??

    http://fun.from.hell.pl/

    Tam jest nieoficjalne info na temat poczynan naszego "ulubionego"
    operatora.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2003-11-24 00:04:56
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Grzegorz Janoszka naskrobal na scianie:

    > Wcale tak nie było zawsze. Kolega widocznie bardzo krótko istnieje w
    > sieci.

    Dawniej Cyfronet w Krakowie mial wyjscie na tepsiany Krakow lokalnie, ale te
    czasy chyba bezpowrotnie minely...

    Walka z TPSA w tej kwestii jest jak wlaka z wiatrakami, mniej czasu zajmie
    mi wykrecenie dysku, zlapanie tramwaju, dojazd do AGH'owskiego UCI, zgranie
    sobie tych kilkudziesieciu MB i wrocenie do domciu niz targaniem tego przez
    tepsianego dsl'a, patrzac na z dnia na dzien spadajace cyferki predkosci
    transferu, oraz wciaz wzrastajace czasy opuznien.....

    PS. Dopuki bedzie istnialo p2p i inne warezy nie zobaczymy raczej szybkiego
    polaczenia tpsa>cyfronet.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 9. Data: 2003-11-24 12:51:56
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Tak, wiemy. W Poznaniu jest to samo. Lagi dochodzą do 300 ms na jednej
    bramce. 155 MBitów zostało zapchanych przez uzytkownikow tepsy, a tepsa ma
    to totalnie w d* i targuje sie o zwiekszenie przepustowosci. Mam nadzieje,
    ze od maja firmy takie jak telekom puszcza prezesow tepsy ze spuszczonymi
    gaciami do 100 diablow.

  • 10. Data: 2003-11-24 12:52:08
    Od: "Waldi" <w...@w...pl>

    Wiec pozostaje tylko wpiac siem samemu do cyfronetu i poustawiac to co sie
    chce i ktoredy sie chce???
    A swoja droga jakie polecacie dns-y bo te tp nie sa za dobre;) (swoja droga
    cos chcialbym miec jeszcze poza swoim binndem)
    Pozdrawiam
    Waldi