  • 11. Data: 2003-11-25 00:50:47
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl>

    > Nie wiem, co piłeś wcześniej, ale nie pij tego więcej, a resztę
    > zawartości wylej.

    Hm.. A ja bym sie napil tego bardzo chetnie ;-)

    k.

  • 12. Data: 2003-11-26 08:55:02
    Od: " " <d...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał(a):

    > On Sun, 23 Nov 2003 11:10:46 +0000 (UTC) I had a dream that dragonite
    <dragoni

    > Większej bzdury nie słyszałem...

    > Większej bzdury nie słyszałem...

    > Większej bzdury nie słyszałem...
    >
    > Nie wiem, co piłeś wcześniej, ale nie pij tego więcej, a resztę
    > zawartości wylej.
    > słuchaj fajfusie, wiem co piszę bo na sieciach trochę się znam, mam coś
    takiego jak CCNP ale nie wiem czy ty wiesz co to takiego. Jeśli jakiś
    dostawca wykuje tranzit u drugiego to ruch jest właśnie pchany przez jego
    łącza i przez jego routery. Bo przecież nie robi mu osobnej sieci, za drogo
    by to obie strony wyszło.

  • 13. Data: 2003-11-26 10:02:36
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Wed, 26 Nov 2003 08:55:02 +0000 (UTC) I had a dream that
    <d...@g...pl> wrote:
    > takiego jak CCNP ale nie wiem czy ty wiesz co to takiego. Jeśli jakiś

    Moderacja. moderacja!

    > dostawca wykuje tranzit u drugiego to ruch jest właśnie pchany przez jego
    > łącza i przez jego routery. Bo przecież nie robi mu osobnej sieci, za drogo
    > by to obie strony wyszło.

    Skończ przedszkole, potem pogadamy.

  • 14. Data: 2003-11-26 13:58:56
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    napisał w <bq1pp6$g05$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > dostawca wykuje tranzit u drugiego to ruch jest właśnie pchany przez
    > jego łącza i przez jego routery. Bo przecież nie robi mu osobnej sieci,

    ja nie mam ccnp, ba nawet ccna, ba.. ja nie mam żadnego certyfikatu
    profesjonalnego ;)).. ale może już kończ Waść.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 15. Data: 2003-11-26 21:50:02
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq1pp6$g05$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > dostawca wykuje tranzit u drugiego to ruch jest właśnie pchany przez jego
    > łącza i przez jego routery. Bo przecież nie robi mu osobnej sieci, za

    ;-) to zabrzmialo jak: "Znam Staszka, on Ci wleje" ;-)

    Adam

  • 16. Data: 2003-11-28 09:47:14
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    napisał w wiadomości
    edu.pl...
> [...]

    w pewnych okolicznosciach nawet bycie CieCIEm moze byc niewiele warte ;)

    Pozdrawiam
    eprom, 1/4 CCNP ;)

  • 17. Data: 2003-11-28 10:44:35
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Zachowujecie się jak dzieciaki w piastkownicy.No comments.
    10 postów i żaden na temat. A problem jest i będzie.

    Pisałem już o nim w topicu - MAN-TEPSA. Ogólne przeciążenie bramek
    wychodzących z tepsy.
    Co bardzo ciekawe - tepsa hostuje serwery gier (podobnie jak my -
    www.pifpaf.pl) poprzez spółkę zależną TPI. Mało tego - serwis ten jest
    integralną częścią serwisu neostrada.pl. Mogłoby się wydawać, że gracze
    posiadający neostrady powinni mieć na tych serwerach pingi jednocyfrowe... :
    -----
    C:\Documents and Settings\mathom>ping game2-2.tpi.pl

    Badanie game2-2.tpi.pl [193.110.122.199] z użyciem 32 bajtów danych:

    Odpowiedź z 193.110.122.199: bajtów=32 czas=35ms TTL=54
    Odpowiedź z 193.110.122.199: bajtów=32 czas=154ms TTL=54
    Odpowiedź z 193.110.122.199: bajtów=32 czas=173ms TTL=54
    Odpowiedź z 193.110.122.199: bajtów=32 czas=146ms TTL=54

    Statystyka badania ping dla 193.110.122.199:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 35 ms, Maksimum = 173 ms, Czas średni = 127 ms
    -------

    No comments....

    Tymczasem do pozmana - tam gdzie jesteśmy w tej chwili podpięci pingi są do
    godziny 17 - 20 ms, od 17-22 - do 400 ms i po 23 znowu 20 ms.
    Pytanie - dlaczego nikt nie interesuje się tymi bramkami. A może ktoś
    specjalnie wycina na nich pasmo... Możemy jedynie spekulować - nikt w
    tepsie, ani w manach na nie nie odpowie. Klientów mają głęboko w 4 literach.
    Polski net rzęzi, dnsy padają, bramki się zapychają - a tepsa w glorii i
    chwale wypuszcza na świat kolejne reklamy swoich "cudownych" usług.

    Tak do poczytania proponuje :
    http://www.pifpaf.pl/forum/viewtopic.php?t=91

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031128/p
    rawo/prawo_a_2.html

    Przypominają się stare "dobre" czasy... Wygląda na to, że po 1 maja
    przyszłego roku nawet internet w tym kraju zostanie zagospodarowany przez
    zachodnie firmy - my - Polacy - nie jesteśmy w stanie nic zrobić z głową i
    porządnie. :(

  • 18. Data: 2003-11-28 11:34:17
    Od: BossMAN <a...@K...man.pulawy.pl>

    mathom wrote:

> [...]
    > zachodnie firmy - my - Polacy - nie jesteśmy w stanie nic zrobić z głową i

    W tym miejscu muszę zaprotestować. Jest teraz budowana w Polsce sieć z
    naprawdę dobrymi parametrami. Wprawdzie zaraz ktoś powie, że PIONIER to
    sieć dla nauki. Nie, nietylko dla nauki, reszta klientów też była jest i
    będzie obsługiwana. I to nie tak na odtrąbiono ale z pełną wyrozumiałością.
    Niestety "kochana" TPSA doszła do wniosku, że trzeba na wszystkich
    zarabiać i praktycznie "wycieła" dostęp do AS naukowych swoim klientom
    poprzez maksymalne obniżenie priorytetów.
    W chwili obecnej praktycznie nie możliwym jest pobranie jakichkolwiek
    informacji (maili, stron WWW, FTP i czego tam jeszcze) przez usługi
    dial-up lub "neostradopodobne".
    Prawdopodobnie skończy się to tym, że środowisko naukowe bedzie musiało
    wykupić dostęp do sici TPSA tylko poto by klienci TPSA mieli dojście do
    zasobów po stronie nauki. Dysproporcja w ruchu jest jak 1:3. Spowoduje
    to jeżeli nie wzrost cen usług dla "komercji" to przynajmniej
    zahamowanie ich spadku.
    I nie ma się co łudzić, że pomoże URTiP (bo istnieją układy personalne z
    TPSA), że pomoże RIPE (bo nie zostało zablokowane całkowicie dojscie),
    szansą było by zgłoszenie w UOKiK (ale czas oczekiwania od 1 do 2 la na
    rozpatrzenie).

    Więc cierp kliencie i módl się żebyś jak njszybciej miał podłączenie
    stałe poprzez operatorów sieci kablowych korzystających z podłączenia do
    PIONIER'a.

    BossMAN

  • 19. Data: 2003-11-28 11:48:51
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 28 Nov 2003 11:44:35 +0100 I had a dream that mathom <m...@p...pl>
    wrote:
    > Pytanie - dlaczego nikt nie interesuje się tymi bramkami. A może ktoś
    > specjalnie wycina na nich pasmo... Możemy jedynie spekulować - nikt w
    > tepsie, ani w manach na nie nie odpowie. Klientów mają głęboko w 4 literach.

    Nieprawda. Wiadomo dokładnie, co się dzieje. Bramki są przeciążone w
    kierunku _do_ tpsa. A tepsa każe sobie płacić od operatorów, że jej
    userzy obciągają tam strony. A żaden normalny operator nie będzie płacił
    fortuny, bo _wymiana_ ruchu powinna być za darmo.

  • 20. Data: 2003-11-28 12:10:45
    Od: m...@n...pl

    mathom <m...@p...pl> wrote:
    > Pytanie - dlaczego nikt nie interesuje si? tymi bramkami. A mo?e kto?
    > specjalnie wycina na nich pasmo... Mo?emy jedynie spekulowa? - nikt w
    > tepsie, ani w manach na nie nie odpowie. Klient?w maj? g??boko w 4 literach.
    > Polski net rz?zi, dnsy padaj?, bramki si? zapychaj? - a tepsa w glorii i
    > chwale wypuszcza na ?wiat kolejne reklamy swoich "cudownych" us?ug.

    hint, zmień dostawcę, czy to takie trudne? Pozman sprzedaje inet po
    dziwnych cenach i wszystkim wiadomo, że jakość ich usług dla klientów
    komercyjnych jest średnia.
    pz
    mazek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : nic-hdl: MM3380-RIPE
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89