  • Data: 2014-05-04 16:03:07
    Temat: Re: pokrowiec do samyanga 8mm
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <c...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > po co inny?
    > do ochrony obiektywu nie nadaje sie zaden woreczek . tylko zeby zabezpieczyc
    > przed kurzem w torbie.
    To ze ty tak robisz to nie znaczy ze inni robia tak samo i maja takie
    same jak ty potrzeby.
    Ja potrzebuje czegos coby mi obiektyw chronilo.
    Przyjmij to do wiadomosci.

    > jesli chce sie chornic to tzzeba by kupic futeral . taki jak to kiedys
    > sprzedawano z obiektywami do analogow. teraz tego raczej sie nie robi. ale te
    > futeraly rzeczywiscie chronily obiektyw.
    Bez przesady.
    Mam jeden futeral kultowej, juz nie istniejacej f-my CCS z Bristolu.
    Mam jednego LowePro. Nie widze zadnej roznicy w wykonaniu.
    Owszem w przypadku pokrowcow na cale aparaty jest wyrazna przewaga CCSow.
    --
    TA