  • Data: 2013-07-04 22:45:36
    Temat: Re: pojemność a moc
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 08:03:13 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > W seacie z 1400 cm3 na pokładzie jak wszyscy wsiedli,
    > to nawet ja zauważałem że to mało.
    > W skodzie z tych samych cm3 jest już 122 koni.
    > Pytanie czy to kucyki czy pełnokrwiste araby?

    W sumie koń to koń.
    Turbokoń niby to samo, chociaż pojawia się z pewnym opóźnieniem.

    Raczej zwróć uwagę na to że przez 13 lat samochody trochę utyły.
    Dziś 120KM to już nie jest jakiś szał - ta skoda ma 9.8s do setki.

    > Czyli czy dla rodziny 2+2+ pieluchy rowery i co tam jeszcze żona wymyśli
    > ma te 122 kucyków sens ?

    9.8s do setki przy masie 1250kg + kierowca.

    Jak dopakujesz jeszcze 250kg, no to się zrobi ze 12s do setki.
    To już Ty musisz ocenić czy to jeszcze jazda czy już nie.

    Na pewno bez porównania lepiej niż 70KM Seatem, jaki by to nie był model :)