  • 171. Data: 2010-04-29 11:05:18
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hrbc3e$t62$1@inews.gazeta.pl...

    > A to ciekawe porównanie:) Pisałeś to na trzeźwo?

    pewnie tak, ale juz "zapiął się" na swoje, jedynie słuszne poglądy na
    sprawę - nawet "matołki" z klawiatury Mu wyskakują...

    --
    serdeczności! zbisa

  • 172. Data: 2010-04-29 11:21:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A zdecydowana większość trenujących nigdy nie osiągnie takiego poziomu,
    > aby poradzić sobie z nożem w rękach przeciwnika.

    mysle ze raczej zdecydowana wiekszosc majac swiadomosc ze zycie to nie baja,
    bedzie sie starala uniknac takiej konfrontacji, chocby przez wycofanie sie
    na z gory upatrzone pozycje

    oczywista oczywistoscia jest to, ze noz to zagrozenie, ale wszystko jest
    kwestia odpowiedniego treningu i konkretnej sytuacji

  • 173. Data: 2010-04-29 11:50:35
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > mysle ze raczej zdecydowana wiekszosc majac swiadomosc ze zycie to nie
    > baja, bedzie sie starala uniknac takiej konfrontacji, chocby przez
    > wycofanie sie na z gory upatrzone pozycje

    Tak jest. Bo jak mówi "99 punkt karate": męczyć przeciwnika ucieczką...

    Zbigniew Kordan

  • 174. Data: 2010-04-29 11:51:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message

    > wystarczy lekko rzucic kawalkiem potluczonej swiecy zaplonowej, bez
    > wysilku i ryzyka

    Miejmy nadzieje, ze dresy nie woza ze soba klucza do swiec. Wykreci w pare
    minut i rzuci.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 175. Data: 2010-04-29 11:56:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Całkiem spory, już dużo osób ma w domu klawiaturę i internet...

    10/10 :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 176. Data: 2010-04-29 12:11:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > TAKIE słowa w BMW to tak jakby gaz w Porsche.

    http://www.palmersport.com

    Wiekszosc samochodow na tym torze smiga na LPG, wliczajac 911-tke i M3.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 177. Data: 2010-04-29 12:14:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > http://www.palmersport.com
    >
    > Wiekszosc samochodow na tym torze smiga na LPG, wliczajac 911-tke i M3.

    O, ten tez:

    http://www.ultimatecarpage.com/car/1646/Palmer-Jagua
    r-JP1.html

    Ale gdzie tam, profanacja przeciez.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 178. Data: 2010-04-29 14:11:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szerszen pisze:

    > dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza nie stanowi duzego
    > problemu,

    Uuuuu... no nie moge, powiedz to jeszcze raz...

    "Jesli ktos ma noz i bedzie chcial Cie zabic to prawie (ale to prawie to
    bardzo drobna czcionka jest napisane) na pewno to zrobi".

    Kto to powiedzial ?

    Mi akurat gosc z Formozy, ale kazdy moze zapytac swojego znajomego
    AT-ciaka czy komandosa.

    Nie ma mocnych na noz w krotkim dystansie (chyba ze masz i zdazyles
    wyciagnac, odbezpieczyc i wycelowac pistolet w czasie kiedy to jeszcze
    byl dlugi dystans).

    A co do akcji "road rage" - na normalnych tylko wk..ch korkiem dziala
    "press gang" - jedziesz za gosciem, nie mrugasz, nie trabisz, tylko
    jedziesz. Na bandytow nie dziala nic i pamietajcie: oni nie biora jencow.

    KJ

    KJ

  • 179. Data: 2010-04-29 14:13:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szerszen pisze:

    > a czy ja napisalem cos o zakladaniu sie, stwierdzilem tylko ze dla
    > dobrego zawodnika taka bron w rekach laika nie stanowi duzego problemu,

    Ty, naprawde napisales to wiecej niz raz.

    Stales kiedys na ulicy na przeciwko goscia z nozem ?

    KJ

  • 180. Data: 2010-04-29 14:32:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 23:18:08 +0200, Karolek napisał(a):

    > Bardzo chcialbym zobaczyc te nagrania z tymi strasznymi BMW w roli
    > glownej :>

    Ząden problem, jedno jest u mnie na YT.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)