    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Date: Fri, 30 Apr 2010 12:20:29 +0200

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bd9f967$4@news.home.net.pl...

    > to nie jest problem. żaden.

    W teorii. Rozbijałeś kiedyś w praktyce szybę boczną? Mój kolega ostatnio
    usiłował to zrobić. Najpierw naparzał w szybę kamieniami wielkości pięści i
    nic. Potem jak jebnął w nią młotkiem, to cała ręka mu z tym młotkiem
    wleciała do środka samochodu i w dodatku się trochę poprzecinał.

    > a jak chcesz uciekac nie wysiadajac z samochodu?

    Wysiądę od strony pasażera. Nim koleś obiegnie samochód, trochę minie.
    Zwłaszcza, jeśli będzie zajęty próbą wyjęcia mnie przez szybę od strony
    kierowcy.

    > to Twoja rada. moja byla zupelnie inna.

    "nie wiem kim jest pan Tercjak i:
    - dopoki oni siedzą w aucie, siedzisz.
    i tak jak pisza ziomki, kręcisz, ale:
    - jesli do Ciebie wysiądą, wysiadasz."

    NIE WYSIADASZ. Wysiadając masz pewność, że nie ma Cię co przed konfrontacją
    ochronić. W samochodzie jesteś zamknięty i koleś MUSI Cię z niego wyjąć - na
    co jest duża szansa, że mu się nie uda, albo po chwili odechce.

    > skad pomysl, zeby wdawac sie w bojke?

    No nie, należy przyjąć postawę bojową, zrobić groźną minę i krzyknąć :
    "Haaaaiiiiiii". Wtedy koleś się wystraszy, bo pomyśli, że to ninja jakiś...

    Jurand