  • Data: 2010-04-29 16:02:37
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hrc2f7$ve2$...@n...onet.pl...

    > Żaden "odpowiedni trening" nie da Ci pewności rozwoju sytuacji, gdy
    > przeciwnik ma nóż.

    a gdzie ja pisalem o pewnosci

    > Może zwiększyć Twoje szanse

    czasem to wystarcza

    > A biorąc pod uwagę możliwe konsekwencje - ucieczka jest JEDYNYM
    > rozsądnym i logicznym rozwiązaniem.

    zgadza sie, ale czasem niemozliwym do zrealizowania

    > Wyszkolony antyterrorysta widząc przeciwnika z nożem - po prostu do
    > niego strzeli, i już.

    jak ma bron, ale jak zostanie zaatakowany, bedzie sie bronil i ma spore
    szanse na to, ze zrobi to skutecznie

    > Nie mając jakiegoś narzędzia które pozwoli spacyfikować przeciwnika na
    > odległość

    czasem np kurtka moze byc takim narzedziem

    nie chce mi sie po raz kolejny powtarzac, ze nie napisalem ze zawsze i
    wszedzie sie uda, stwierdzilem tylko ze wyszkolony zawodnik kontra laik z
    nozem, ma spore szanse, i tyle, szczegolnie ze sparing dla zawodnika to cos
    normalnego, a taka awantura dla laika to zawsze nerwy, adrenalina co dziala
    na jego niekorzysc