  • Data: 2010-04-29 16:38:40
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karolek pisze:
    > Bardzo chcialbym zobaczyc te nagrania z tymi strasznymi BMW w roli
    > glownej :>

    Nie ma problemu - podam do nich link na pl.misc.samochody i na
    pl.regionalne.wroclaw bo zamierzam je wrzucić do internetu na Youtube
    albo Vimeo.

    > Szkoda tylko, ze jak na razie jestes sfrustrowanym matolkiem, ktorego
    > koli w oczy marka i ktory dla lepszego samopoczucia dopowiada sobie
    > bajki od dresach, lysych palach i ich IQ.

    O, tutaj poziom dyskusji drastycznie spada ale aż tak nisko nie zejdę.
    Napiszę tylko, żebyś nauczył się czytać tekst ze zrozumieniem bo logika
    u ciebie szwankuje i to dosyć mocno. Napisałem, że zdecydowanie
    większość kierowców samochodów marki BMW to łyse pajace, które nie
    jeżdżą zgodnie z przepisami i że będę nagrywał idiotów - wszystko jedno
    czy jadą BMW czy Fiatem 126p - akurat nie sprecyzowałem czy chodzi mi o
    BMW czy nie i nie napisałem, że każdy kierowca auta marki BMW to taki
    właśnie "pajac" (znam kilka porządnych osób jeżdżących BMW).

    żadnych bajek nie dopowiadam - napisałem o własnych obserwacjach. Czy
    dla ciebie nie istnieje coś takiego jak stwierdzenie faktów na podstawie
    własnych obserwacji? Zresztą... nie wiem dlaczego odpisuję takiej osobie
    - z reguły staram się nie dyskutować z ludźmi, którzy nie potrafią
    logicznie myśleć bo to wywołuje u nich jedynie frustrację kiedy widzą,
    że z ich myśleniem coś jest nie tak a sami interesują się IQ osoby z
    którą dyskutują. To się nazywa hipokryzja ale to za mądre słowo dla
    ciebie więc piszę to dla innych osób.