  • 31. Data: 2016-06-04 10:51:12
    Temat: Re: podwyżki OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 19:25:34 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Ale prawdziwe.
    > Ze wszystkiego będzie - również z OC.
    > I tak to cały naród zasponsoruje nowe źródło alkoholu dla meneli....

    Jesli alkoholu dla meneli to nie ma sprawy - pieniadze szybko wroca, a
    menele szybciej umra i nie trzeba im bedzie placic.

    J.

  • 32. Data: 2016-06-04 11:00:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.06.2016 o 10:51, J.F. pisze:

    > Jesli alkoholu dla meneli to nie ma sprawy - pieniadze szybko wroca, a
    > menele szybciej umra i nie trzeba im bedzie placic.

    Ale to trochę potrwa, do tego czasu o tym nie-rządzie już nikt nie
    będzie pamiętał.

  • 33. Data: 2016-06-04 11:54:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 11:00:30 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale to trochę potrwa, do tego czasu o tym nie-rządzie już nikt nie
    > będzie pamiętał.

    Pieniadze wroca bardzo szybko, a reszta zaslug objawi sie w
    przyszlosci :-)

    J.

  • 34. Data: 2016-06-04 12:20:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 21:03, P.B. pisze:

    #dobrazmiana #500+

    Co Wy z tymi kratkami? To jakaś więzienna maniera?

    Ładne towarzystwo ;-)

  • 35. Data: 2016-07-27 16:53:31
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 22:26:41 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > +/- potaniało w proamie, dwa inne TU były minimalnie droższe albo jedno nawet
    minimalnie tańsze (za kilka złotych to się nie opłacało zmieniać, znaczek też
    kosztuje i czas na pisanie wypowiedzenia).

    > -----

    ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok. żadnych zmian : ten
    sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO składka o 80% wyższa

  • 36. Data: 2016-07-27 17:26:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik tadeklodz napisał w wiadomości grup
    >ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok.
    >żadnych zmian : ten sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO
    >składka o 80% wyższa

    W Lodzi ?

    Bo tak wszyscy strasza:
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/kierowco-trzymaj-si%c4%99-za-kiesze%c5%84-ko
    lejne-podwy%c5%bcki/ar-BBuSqvg

    a ja w maju placilem ~5% wiecej niz rok temu.

    I sie zastanawiam - zdazylem przed podwyzkami, czy moze firmy zaczely
    ostro podnosic te najnizsze skladki, i jednym 50% podwyzki, a innym 5%

    J.

  • 37. Data: 2016-07-27 20:03:41
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 17:26, J.F. pisze:

    > a ja w maju placilem ~5% wiecej niz rok temu.
    >
    > I sie zastanawiam - zdazylem przed podwyzkami, czy moze firmy zaczely
    > ostro podnosic te najnizsze skladki, i jednym 50% podwyzki, a innym 5% ...

    Moja agentka dzwoniła w połowie czerwca, żeby natychmiast umowę
    podpisywać, bo od pojutrza drożeje...

    MJ

  • 38. Data: 2016-07-27 21:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > I sie zastanawiam - zdazylem przed podwyzkami, czy moze firmy zaczely
    > ostro podnosic te najnizsze skladki, i jednym 50% podwyzki, a innym 5%

    Podwyzki sa bez dwóch zdań.
    Ale jak zwykle srednio wiec jednego dotknie wiecej innego mniej a jeszcze
    innego wcale.

  • 39. Data: 2016-07-30 02:27:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zostawiles kropki. Bys dokonczyl i napisal o ile zdrozalo. Ja bym sie dowiedzial z
    czystej ciekawosci czy mnie w chuja nie robia.

  • 40. Data: 2016-07-30 11:24:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tadeklodz pisze tak:

    > ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok.
    > żadnych zmian : ten sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO
    > składka o 80% wyższa

    Jakby ktoś był ciekaw ceny to w tym tygodniu w końcu wykupiłem OC.
    Broker zaproponował (z 279zł TUZ) Proamę 430zł. Pojemność 1300cm3.
    Zniżka zmieniła się z 60% do 70%, przebieg deklarowany 5000km.
    Osób poniżej 28lat brak.

    --
    jak się człowiek śpieszy to lakiernik się cieszy