  • 1. Data: 2016-06-02 19:33:23
    Temat: podwyżki OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czyżby przegapiłem wątek? :)

    Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł

    Załóżmy sytuację. Trzy samochody, silniki 1.6, max zniżki 60%,
    brak kierowców poniżej 26 lat.

    3 x 570zł + 3 x 99zł (bez gazu) + 2 x 80zł za złodziejski brak miejsca
    w dowodzie daje pi razy oko 2100zł w ciągu dwóch miesięcy (bo nie
    rozsunięte terminy).

    Fajnie co? :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-06-02 19:37:44
    Temat: Re: podwyżki OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
> [...]
    >miejsca
    >w dowodzie daje pi razy oko 2100zł w ciągu dwóch miesięcy (bo nie

    Ale o co chodzi ?
    Ze utrzymanie samochodu kosztuje,
    czy, ze podniesli Ci OC, wiec musiales zaplacic o 600zl wiecej niz bys
    zaplacil bez podwyzki ?

    J.

  • 3. Data: 2016-06-02 19:40:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak widać trafiło na biednego.
    Weź się do roboty.

    -----

  • 4. Data: 2016-06-02 20:00:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ale o co chodzi ?

    no chodzi o skalę podwyżki, procentowo. Przecież jesteśmy tanim
    państwem zieloną wyspą :) na której niskie zarobki dadzą się przełknąć
    poprzez niskie ceny hehe. I naród się nie burzy? Cisza w eterze?

    Będac nawet bogatym nie lepiej mieć 200zł w kieszeni niż nie mieć?
    To może zróbmy chlebuś po 6zł, czynsz z 600zł na 800zł ;)

    > Ze utrzymanie samochodu kosztuje, czy, ze podniesli Ci OC, wiec
    > musiales zaplacic o 600zl wiecej niz bys zaplacil bez podwyzki ?

    Utrzymanie kosztuje tyle samo. Nie byłem nigdy szkodowy. Podejrzewam,
    że coraz więcej wykształciuchów-sierot androidowych rozbija nowe i
    drogie samochody plus hieny pomagające walczyć o wyższe odszkodowania
    powodują wzrost składki co nie jest nijak moją winą.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-06-02 20:01:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Jak widać trafiło na biednego.
    > Weź się do roboty.

    Ty się martw o swoją robotę :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-06-02 20:17:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Moje OC maleje z roku na rok (-70%).

    -----

  • 7. Data: 2016-06-02 20:46:31
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 02.06.2016 o 19:33, PiteR pisze:
    > Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł

    Zmien ubezpieczyciela.
    U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

  • 8. Data: 2016-06-02 21:03:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2016 19:33:23 +0200, PiteR napisał(a):

    > czyżby przegapiłem wątek? :)
    >
    > Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł

    Właśnie odkryłeś #dobrazmiana #500+ Myślałeś, że skąd będzie na to kasa?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2016-06-02 21:18:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na pewno nie z OC bedzie. Myk polega na czestych zmianach ubezpieczycieli.

  • 10. Data: 2016-06-02 22:10:10
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 12:18:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Na pewno nie z OC bedzie. Myk polega na czestych zmianach ubezpieczycieli.

    Ciekawe, którzy to nie muszą płacić podatku bankowego, który zaczął być
    ściągany od 1 lutego 2016. To drobne 0,0366% od tego co firma
    ubezpieczeniowa ma w aktywach ponad 2 mln PLN. Dla banków kwota wolna to 4
    mld PLN (2000 razy więcej!). Więc ten Twój myk nic nie da - wszycy równo
    walą w klienta, bo na podatek złożą się klienci, a nie dyrektorzy TU!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek