  • 71. Data: 2011-07-20 15:01:15
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 20, 2011, 2:53:20 PM, you wrote:

    > A to zapytam inaczej, masz coś przeciwko 15x podniesieniem stawek
    > mandatowych?

    Ocipiałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2011-07-20 15:22:51
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Arek wrote:

    > Od tego są punkty. Które tak samo wszystkich traktują. Inna sprawa,
    > co może być przypadkiem, ja najczęściej widuje miszczów w wiekowych
    > audi, golfach itp. A oni raczej nie zarabiają tak jak prezes nokii.
    >
    > Nieuchronność kary, za realne przewinienia jest sensowniejsza niż
    > dowolne podwyżki. Ale wiadomo w jakim kraju żyjemy więc nie ma co
    > marudzić.

    Zamiast podnosic kwoty, duzo dotkliwsze (i sprawiedliwsze) byloby
    podniesienie stawek punktowych. Limit punktow kazdy ma taki sam, wiec
    dla kazdego sa rownie duzo warte.

    No ale to tylko w wypadku, gdyby policji faktycznie chodzilo o
    przestrzeganie przepisow, a nie krojenie kasy...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 73. Data: 2011-07-20 15:35:05
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-20 13:53, G Nowak pisze:

    > Nie za bardzo wiem, o co chodzi z tymi bramkami. W PL chyba jest jedna
    > platna droga, czyz nie? Jesli tak to po co bramki na innych...?

    Przespales? Czy po dlugiej nieobecnosci wrociles do kraju?
    http://www.viatoll.pl/pl

    --
    venioo
    GG:198909

  • 74. Data: 2011-07-20 15:51:38
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > To też jest głupie. Ale jak wspomniałem -- szkoda mi czasu na dyskusje o
    > tym. Pompowanie kasy od mądrych i pracowitych do głupich i leniwych
    > prędzej czy później się zemści.

    Masz sporo racji ale niestety jednocześnie upraszczas maksymalnie temat.
    Swiat nie dzieli się tylko na "mądrych i pracowitych i głupich i leniwych".
    I nie jest tak, że działa przysłowie "dlaczegoś biedny? Boś głupi. Dlaczegoś
    głupi? Boś biedny" Jest już i u nas pokolenie takich, którzy są głupi bo są
    bogaci. Bo dostali od rodziców, którzy "dostali" w epoce zmiany ustroju.
    Albo uczciwie się dorobili (rodzice), ciężko pracując ale zaniedbując
    dzieci. I teraz te dzieci w wieku lat 20-paru mają w doopie przepisy i
    srając kaską demonstracyjnie to "manie w doopie" na każdym kroku
    demonstrują. Na punkty najprawdopodobniej tez mają sposób.
    I co z takim łosiem? Żeby nie było za łatwo - jego dochody mogą być równe
    zero i wtedy mandat też wyjdzie zero? :-)

  • 75. Data: 2011-07-20 16:01:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ocipiałeś?

    Czemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 76. Data: 2011-07-20 16:32:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 20, 2011, 4:01:19 PM, you wrote:

    > Czemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?

    Ty jeździsz w ogóle samochodem? A może jesteś policjantem czy innym
    krokodylem ze zdjętą przednią tablicą rejestracyjną i bez nalepki,
    żeby się fotoradarom nie kłaniać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 77. Data: 2011-07-20 16:33:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl>

    > niestety, nie licz na wartość mandatu wyrażona jako % od dochodów,

    by chyba jakieś 50% było

  • 78. Data: 2011-07-20 16:34:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Jednak ma to sens.
    > Analogicznie - czy czułbyś się ukarany, gdyby ktoś zabrał ci lizaka?
    > Prawdopodobnie trochę tak, ale na pewno nie tak jak dziecko.
    > Wystarczy popatrzeć na zachowanie niektórych zatrzymanych przez drogówkę,
    > 500PLN? Panie co to za kwota - tylko punktów szkoda.

    Jak są punkty to kwoty w ogóle nie powinno być albo ... też proporcjonalnie
    :-)

  • 79. Data: 2011-07-20 16:35:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Ale to jest całkiem powszechne (ten wątek to jakieś dejavu).
    > Kara 25.000PLN nałożona na jednoosobową działalność typu "warzywniak"
    > będzie bardzo dotkliwa. Taka sama kara nałożona powiedzmy na TPSA stanie
    > się śmieszną - dlatego TPSA dostanie 2.500.000PLN, a "warzywniak"
    > 25.000PLN.

    Od obrotu obywatela będzie ??? :-)

  • 80. Data: 2011-07-20 16:41:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com>

> [...]
    >
    > No ale to tylko w wypadku, gdyby policji faktycznie chodzilo o
    > przestrzeganie przepisow, a nie krojenie kasy...

    Chodzi o władzę. Mogą mandat dawać albo do więzienia pakować. Dla nich bez
    różnicy. Naprawdę.