  • 61. Data: 2011-07-20 14:19:44
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL.

    AFAIK jesli drugi raz go zlapia bez papiera to juz nie mandat a sad i
    wtedy kara tez lepsza.

    --
    Pozdr

  • 62. Data: 2011-07-20 14:22:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, to jest bardzo dobre pytanie. Dlaczego niektórzy mają np.
    > dwudziestokrotnie niższy limit punktów w przeliczeniu na kilometr niż
    > inni? Czy to jest sprawiedliwe?

    Hmm, a to ktoś nakazuje Ci robić tyle kilometrów, jeżeli musisz rób to tak
    żeby albo nie dać się złapać albo nie łam przepisów. A jeżeli od tych
    przejechanych kilometrów zależą Twoje zarobki tym bardziej powinno Ci
    zależeć na nie łapaniu punktów.

  • 63. Data: 2011-07-20 14:24:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 13:59, to pisze:

    > Przemyśl to co napisałeś.

    Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeździć zgodnie z
    przepisami i punktów nie będzie. Są tacy co zrobili parę milionów
    kilometrów bez utraty PJ, więc da się.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 64. Data: 2011-07-20 14:24:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 14:19, G Nowak pisze:

    > AFAIK jesli drugi raz go zlapia bez papiera to juz nie mandat a sad i
    > wtedy kara tez lepsza.

    Trzeba mieć pecha.
    Poza tym dobrze opłacona papuga wynegocjuje grzywienkę...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-07-20 14:27:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin BaX

> [...]
    > tak żeby albo nie dać się złapać albo nie łam przepisów. A jeżeli od
    > tych przejechanych kilometrów zależą Twoje zarobki tym bardziej powinno

    Chyba nie łapiesz kontekstu.

  • 66. Data: 2011-07-20 14:28:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeździć zgodnie z
    > przepisami i punktów nie będzie. Są tacy co zrobili parę milionów
    > kilometrów bez utraty PJ, więc da się.

    I co w związku z tym?

  • 67. Data: 2011-07-20 14:28:39
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL.

    Spotkałem we Wrocku swego czasu bardzo sympatycznych dwóch braci którzy
    sprowadzają drogie /bardzo?/ wózki. Sprowadzają je jak zgodnie twierdzą nie
    posiadając PJ od "dawna" bo taniej wychodzi ich płacenie mandatów przy
    ewentualnej kontroli niż ponowne kursy, nie mówiąc o braku czasu. A płacą
    nie tylko w PL ale i niemczech skąd sprowadzają auta. W/g ich opini po
    jednej trasie takimi autami jak sprowadzają mieli by komplet tak czy siak
    więc szkoda czasu na PJ.

  • 68. Data: 2011-07-20 14:30:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 14:27, to pisze:

    > Chyba nie łapiesz kontekstu.

    Kto mu broni zatrudnić szofera?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 69. Data: 2011-07-20 14:31:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Chyba nie łapiesz kontekstu.

    Oczywiście, że łapie. Jak miał by w/g Ciebie ten limit pkt przydzielany?
    Może jakieś karty zdrapki dla inteligetnych inaczej którzy mają w dupie bo
    uważają się za lepszych?

  • 70. Data: 2011-07-20 14:53:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 14:28, to pisze:

    > I co w związku z tym?

    A to zapytam inaczej, masz coś przeciwko 15x podniesieniem stawek
    mandatowych?

    Pozdrawiam
    Paweł