  • 81. Data: 2011-07-20 16:43:53
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Przypominam, że podatki także płaci się procentowo. Większy zarobek to
    > większy podatek. Co prawda nie rozumiem dlaczego lepiej zarabiający płaci
    > więcej procentu niż mniej zarabiający -- ale to już wątek na inną grupę
    > dyskusyjną.

    A rozumiesz czemu procentowo ? Bo ja nie. O ile mandat ma być dotkliwy o
    tyle podatek ma być jednakowy, inaczej to zwykłe janosikowanie jest.

  • 82. Data: 2011-07-20 16:45:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > To po co są kary finansowe?

    Nie wiemy. Przestępcy np kar nie płacą.

  • 83. Data: 2011-07-20 16:46:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeździć zgodnie z
    > przepisami i punktów nie będzie. Są tacy co zrobili parę milionów
    > kilometrów bez utraty PJ, więc da się.

    Ale Ty jeszcze nie wiesz jak oni to zrobili i czy w ogóle przejechali te km
    bezpiecznie

  • 84. Data: 2011-07-20 16:48:44
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Przespales? Czy po dlugiej nieobecnosci wrociles do kraju?
    > http://www.viatoll.pl/pl

    Przespalem, nie wrocilem ale dalej czytam polskie grupy bo wsrod
    lokalnych malo jest specjalistow (nawet jesli chodzi o lekarzy i
    ekspertow lotnictwa, lol).

    --
    Pozdr

  • 85. Data: 2011-07-20 17:09:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ty jeździsz w ogóle samochodem? A może jesteś policjantem czy innym
    > krokodylem ze zdjętą przednią tablicą rejestracyjną i bez nalepki,
    > żeby się fotoradarom nie kłaniać?

    Ale nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta i
    gotowe.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 86. Data: 2011-07-20 17:16:01
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL.

    Jak go złapią to już nie będzie kontynuował jazdy. Co najmniej dodatkowy kłopot.

    > Mandat to nie podatek od podróży tylko kara za wykroczenie. I ta kara
    > powinna być dotkliwa dla każdego TAK SAMO. Poza tym ani jeden ani drugi
    > nie musi płacić mandatów, wystarczy nie łamać przepisów ew. robić to tak
    > żeby nie dać się złapać.

    Więzienie to nie hotel na koszt państwa tylko kara za przestępstwo/wykroczenie.
    I ta kara powinna być dotkliwa dla każdego TAK SAMO. Poza tym anie jeden ani
    drugi nie musi iść siedzieć, wystarczy nie łamać przepisów ew. robić tak żeby
    nie dać się złapać.

    pzdr
    \SK

  • 87. Data: 2011-07-20 17:16:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Trzeba mieć pecha.
    > Poza tym dobrze opłacona papuga wynegocjuje grzywienkę...

    Ile zapłacisz papudze? Też 500zł?

    Twoja argumentacja się nie trzyma kupy

    \SK

  • 88. Data: 2011-07-20 17:22:31
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Bzdura.

    Nie nazywaj czegoś czego nie ograniasz (bo nie chcesz) bzdurą :)

    > Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5
    > kilometrów i co dalej?

    I guzik dalej. Szansa przy takiej samej wykroczeniowości jazdy jest jednak
    wielokrotnie mniejsza.

    Innymi słowy. Ten co jeździ dużo odczuwa kare punktową dużo bardziej niż ten co
    nie jedździ prawie wcale.

    > Dasz temu co robi 5 tys. km rocznie 1000x większy
    > limit ekstra?

    Że co?

    pzdr
    \SK

  • 89. Data: 2011-07-20 17:24:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    CeSaR wrote:

> [...]
    > Swiat nie dzieli się tylko na "mądrych i pracowitych i głupich i leniwych".
    > I nie jest tak, że działa przysłowie "dlaczegoś biedny? Boś głupi. Dlaczegoś
    > głupi? Boś biedny" Jest już i u nas pokolenie takich, którzy są głupi bo są
    > bogaci. Bo dostali od rodziców, którzy "dostali" w epoce zmiany ustroju.
    > Albo uczciwie się dorobili (rodzice), ciężko pracując ale zaniedbując
    > dzieci. I teraz te dzieci w wieku lat 20-paru mają w doopie przepisy i
    > srając kaską demonstracyjnie to "manie w doopie" na każdym kroku
    > demonstrują. Na punkty najprawdopodobniej tez mają sposób.

    Ale oni mogą nic nie zarabiać. Na garnuszku pracowitej mamusi czy tatusia sami
    mają dochody jak przeciętny bezrobotny.

    > I co z takim łosiem? Żeby nie było za łatwo - jego dochody mogą być równe
    > zero i wtedy mandat też wyjdzie zero? :-)

    No właśnie. :-)

    \SK

  • 90. Data: 2011-07-20 17:37:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 20, 2011, 5:09:33 PM, you wrote:

    > Ale nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta i
    > gotowe.

    Chyba Twoja stara...

    --
    Best regards,