  • 11. Data: 2011-07-20 11:02:15
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Jul 2011 10:11:41 +0200, Bydlę

    > Skuteczne są tylko te drożejące?

    Skuteczne są wysokie a przede wszystkim nieuniknione. No i muszą być
    adekwatne do warunków i aby wszystkich traktowano na równi -- czyli karali
    nie tylko za szybkość, ale także za kapelusznictwo (czyt. utrudnianie jazdy
    innym, np. ruszanie ze świateł).

    > A cały świat prawniczy twierdzi coś innego...

    To jakiś specjalny wykładnik, ten świat prawniczy? :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 12. Data: 2011-07-20 11:10:22
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-20 10:11, Bydlę pisze:
> [...]
    ka-mandatow,artykul.html?node=2

    > Będzie jak tam chcą, ważne, że będzie jak to u debili:
    >
    > "zwiększenie kar jest niezbędne, bo w Polsce mandaty nie drożały od 16
    > lat i przez to ich skuteczność jest obecnie znikoma."
    >

    > Skuteczne są tylko te drożejące?
    > A cały świat prawniczy twierdzi coś innego...
    > ;>>>

    Może łatwiej mnożyć zakazy i podnosić mandaty, niż budować drogi -
    prawda panie Grabarczyk ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 13. Data: 2011-07-20 11:13:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości

    >To będzie prosty sposób na odsunięcie żądań płacowych drogówki...

    Chyba ze znow sie PIS dorwie do wladzy i sie beda bali brac.
    Lepiej od pijanych :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-07-20 11:50:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > Przecież Polska to kraj rządzony przez chorych ludzi.

    Oni nie są w większości chorzy, tylko odpowiadają na potrzeby chorego
    społeczeństwa, które im za te idiotyzmy płaci.

  • 15. Data: 2011-07-20 11:59:37
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    M1SLQ pisze:

    > "Wystarczy spojrzeć, jak zachowują się nasi rodacy na drogach tych
    > krajów, gdzie kary za zbyt dużą prędkość są wysokie."
    >

    > Ano... Trzeba dodać, że na drogach tamtych krajów ograniczenia są
    > sensowne, a to zmienia postać rzeczy.

    O tak, żeby nie szukać daleko na Słowacji służą tylko temu, żeby ściągać
    łapówy od sąsiadów.

    --
    Piotr Czyż

  • 16. Data: 2011-07-20 12:28:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-20 04:12, to pisze:

    > Chyba na szczęście, bo bardziej kretyński pomysł trudno sobie wyobrazić.

    Dlaczego ?

  • 17. Data: 2011-07-20 12:33:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WW

    > Dlaczego ?

    Bo jest niemożliwy w realizacji, więcej zapłaciliby tylko dobrze opłacani
    pracownicy etatowi.

    Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, bo
    to tak typowe dla współczesnych, lewackich społeczeństw, że szkoda mi
    czasu na dyskusję o tym.

  • 18. Data: 2011-07-20 12:38:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 12:33, to pisze:

    > Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, bo
    > to tak typowe dla współczesnych, lewackich społeczeństw, że szkoda mi
    > czasu na dyskusję o tym.

    Jednak ma to sens.
    Analogicznie - czy czułbyś się ukarany, gdyby ktoś zabrał ci lizaka?
    Prawdopodobnie trochę tak, ale na pewno nie tak jak dziecko.
    Wystarczy popatrzeć na zachowanie niektórych zatrzymanych przez
    drogówkę, 500PLN? Panie co to za kwota - tylko punktów szkoda.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-07-20 12:39:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-07-20 12:33, to pisze:
    > begin WW

    > Bo jest niemożliwy w realizacji, więcej zapłaciliby tylko dobrze opłacani
    > pracownicy etatowi.

    Niekoniecznie. Oczywiście część kombinatorów by się uchyliła lub
    zapłaciła znacznie mniej niż powinna, ale i tak więcej, niż obecne 500
    zł. Tak kwota jest dla wielu z nich pomijalna.
    Pamiętasz półmilionowy mandat V-ce prezesa NOKII :-)

    > Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, bo
    > to tak typowe dla współczesnych, lewackich społeczeństw, że szkoda mi
    > czasu na dyskusję o tym.

    To rozważ jeszcze dolegliwość kary.

  • 20. Data: 2011-07-20 12:44:24
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2011-07-20 10:11, Bydlę wrote:

    > Będzie jak tam chcą, ważne, że będzie jak to u debili:
    >
    > "zwiększenie kar jest niezbędne, bo w Polsce mandaty nie drożały od 16
    > lat i przez to ich skuteczność jest obecnie znikoma."

    Ministerstwo Prawdy wiecznie żywe, k****.
    0987 - dziennik
    ustaw sprzed 11 lat. Za przekroczenie od 21 do 30km/h - 120zł, aktualnie
    widełki 100-200zł. Jaaaaasne, od 16 lat nie drożały.

    mech