  • 21. Data: 2009-02-18 09:24:34
    Temat: Re: poduszka w GoldWing - part II :P
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 10:16:54 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    wrote:

    >Przecież jest cala masa innych cięzkich motocykli , dla ktorych nawet 10kg
    >nie bedzie problemu. Choćby takie coś jak w moim sigu, ktore waży ~350kg

    VTX ?
    A gdzie bys chcial umiescic poduszke ? Gdzie czujniki jakies ? Co za
    lans jak masz na kierownicy pudlo z pierzem (czy co tam sie wklada do
    tej poduchy), a na sobie zamiast skorzanego bezrekawnika na gole cialo
    - jakas kurtke w ktorej wygladasz jakby ja zajumal komus ze 3 razy
    wiekszemu od siebie. W dodatku do kierownicy jestes przypiety linka i
    staruszki myla Cie z dafcami na scigaczach?

    Pozdr
    newrom
    PS. jak jestes wrazliwy to nie czytaj co napisze ponizej
    PPS. wez se kufra zaloz fotel 'kubelkowy', pasy bezpieczenstwa i
    pospawaj 'klatke' jak w jakim wrc. Wisz, sejftyferst! ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 22. Data: 2009-02-18 09:43:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message
> [...]
    > PPS. wez se kufra zaloz fotel 'kubelkowy', pasy bezpieczenstwa i
    > pospawaj 'klatke' jak w jakim wrc. Wisz, sejftyferst! ;)

    Kolega ma dzisiaj jakies gorszy dzien? :)~
    Zeby nie bylo: podoba mi sie to co napisales. Pisze by zbilansowac
    delikatnych.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 23. Data: 2009-02-18 09:49:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > wiekszemu od siebie. W dodatku do kierownicy jestes przypiety linka i
    > staruszki myla Cie z dafcami na scigaczach?

    jestem przekonany, ze sposob zapakowania tego w zbiornik tak, zeby nie bylo
    widać nić poza np. imitacją pasa na zbiornik nie stanowiłby jakiegoś
    wielkiego problemu

    > Pozdr
    > newrom
    > PS. jak jestes wrazliwy to nie czytaj co napisze ponizej

    jestem w czasie leczenia odstresowującego pisanie na usenecie ;)

    > PPS. wez se kufra zaloz fotel 'kubelkowy', pasy bezpieczenstwa i
    > pospawaj 'klatke' jak w jakim wrc. Wisz, sejftyferst! ;)

    pomysle o tym :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 24. Data: 2009-02-18 09:56:28
    Temat: Re: poduszka w GoldWing
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    fv wrote:

    > Od kilku miesięcy mam dokładnie takie odczucia jak ty. Na piwko mogą
    > się tu koledzy umówić, ale śmiecić pytaniami o podstawy czy dzielić
    > się swoim entuzjazmem to won na forum onetu.

    To i tak jesteś zajebiście odporny, skoro to odczucie zawitało u ciebie
    dopiero kilka miesięcy temu.
    Diobeuville

  • 25. Data: 2009-02-18 09:57:48
    Temat: Re: [OT] Re: poduszka w GoldWing
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    zbigi wrote:
    > No kurde - czasem komus nerwy puszcza. Ale zasadniczo jestesmy jako te
    > stare dziadki popierdujace w fotele i narzekajace, jaka ta mlodziez
    > dzis niewychowana ;) A wszystko po to, by ktos sie nami zainteresowal

    No chodź już, chodź, przytul się.
    Diobeuville

  • 26. Data: 2009-02-18 10:09:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > dobra.. waga. Jest to argument .. ale dla szybkich - w ogolności
    > powiedzmy spoprotowych motocykli.
    > Przecież jest cala masa innych cięzkich motocykli , dla ktorych nawet
    > 10kg nie bedzie problemu. Choćby takie coś jak w moim sigu, ktore waży
    > ~350kg
    > ps. a co ma MotoGP do jeżdzenia na codzien po ulicy?

    większość motocyklistów wsiada na moto, by pozbyć się: poduszek, pasów,
    radia, klimy, ESP, ASR, idrive, itepe, itede...

    Powyższe mają w autach, a na moto nie o to im chodzi - jarzysz powoli...?

    --

    pozdr
    pj

  • 27. Data: 2009-02-18 10:11:09
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 10:49:36 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    wrote:

    >jestem przekonany, ze sposob zapakowania tego w zbiornik tak, zeby nie bylo
    >widać nić poza np. imitacją pasa na zbiornik nie stanowiłby jakiegoś
    >wielkiego problemu

    A to tam sie nie nalewa paliwa za ta imitacje pasa ?
    Pytam bo nie wiem :)

    >jestem w czasie leczenia odstresowującego pisanie na usenecie ;)

    :-)

    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2009-02-18 10:20:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 10:43:49 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Kolega ma dzisiaj jakies gorszy dzien? :)~

    Dlaczego tak myslisz? Przeciez to co zacytowales to z mocnym
    przymrozeniem oka bylo. Bo powaznie to jestem w stanie przyjac ze
    goldas jest przeznaczony do lykania miliona kaemow i sie dba o
    bezpieczenstwo, wygode, komfort (w tym psychiczny), o mozliwosc
    schlodzenia wodki w kufrolodowce. No ale w czopiradle* co ma pieknie
    wygladac ?
    Zreszta, po mojemu to w opcji taka poduszka powinna byc i do krosowki.
    Jak ktos bedzie chcial to se kupi, a jak nie to nie - ale zrozumiec
    checi posiadania nie moge :)

    >Zeby nie bylo: podoba mi sie to co napisales. Pisze by zbilansowac
    >delikatnych.

    zbilansowac ? Tez masz skarbowke na karku ? ;)

    * - niech se znawcy armatury sklasyfikuja wedle uznania co to ten vtx
    bo ja sie nie znam.

    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2009-02-18 10:22:26
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > dobra.. waga. Jest to argument .. ale dla szybkich - w ogolności
    > powiedzmy spoprotowych motocykli.

    w szybki sportowych powinna byc fabrycznie stalowa linka. Przyrost masy
    pomijalny.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2009-02-18 14:43:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A to tam sie nie nalewa paliwa za ta imitacje pasa ?
    > Pytam bo nie wiem :)

    naprawde nie potrafisz sobie wyobrazic skonstruowania zbiornika tak, zeby
    sie zmieściło jedno i drugie, bez zmniejszania pojemności?
    Ja nie mówie, ze musi to być ten sam zbiornik... przeciez dywagujemy o nowej
    konstrukcji